  • Data: 2010-01-21 21:22:40
    Temat: Re: Hugin - automatyczne wyznaczanie punktów
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    6

> [...]
    > zrobić takiego flasha pełnoekranowego? O ile to nie tajemnica :-). Są
    > gdzieś jakieś instrukcje albo tutoriale i jak ich szukać? Coś się
    > zanosi na zakup głowicy lub bardziej prawdopodobne - zlecenie
    > wykonania teściowi-majsterkowiczowi ;-).
    >
    > Na razie na szybko wrzuciłem do Hugina zdjęcia jakie zrobiłem ze
    > szczytu Babiej Góry. Program poskładał to dobrze, punkty wyznaczone
    > przez Autopano, ale zauważyłem na podglądzie punktów, że punkty są
    > skupione na niewielkim obszarze. Hm...
    >
    > Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.- Zitierten Text ausblenden -

    nie mam zadnych tajemniec.
    napisalem nawet pokazna ksiazke na ten temat i zostala ona tutaj
    opublikowana.
    cholera zapomnialem tytul , znajdziesz w archiwum
    pt o ile sobie przypominam " jak robic panoramy sferyczne - bedzie
    dlugie , bardzo dlugie".

    tak to jest tytul tej ksiazki ;-)
    powinienes dotrzec przez archiv.