  • 11. Data: 2010-11-17 11:41:18
    Temat: Re: Honda Transalp XL 700 V
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Piotr May napisał(a):
    > ok, nie kazdemu moze sie podobac, ale krytyka Grega do konstruktywnych
    > (wg mnie) nie nalezala.

    Wg mnie tak. Przeciez jasno napisal czego brakuje i jakie bzdury
    napisales nt trampka nowego, ktory nijak sie ma do starego trampka :)
    Takie tam wlasnie pierdolenie dla pryszczatych, ktorzy nie maja pojecia
    o motocyklach. Bo chyba nie liczysz, ze ktos kto choc troche kuma baze,
    wyniesie cos z Twojego tekstu :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 12. Data: 2010-11-17 12:00:17
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2010-11-16 19:40, Piotr May pisze:
    > Popelnilem znow grafomanski tekst, tym razem na temat Transalpa.
    > Zona mowi ze strasznie nudny...

    Siema,

    bez obrazy, ale zgadzam się z Twoją żoną... ;) TymBardziej, że.. dla
    mnie 700 jest bardzo ładna, smukła i pracujący wydech, to istna
    poezja... ;) Gust nie podlega dyskusji.

    A żeby nie być gołosłownym, to polecam artykuł o... Trampku 700 w
    praktycznym porównaniu do innych turystycznych enduro, który ukazał się
    w listopadowym ŚM.

    P.S. Co do spalania, to ciężko ocenić moto po jednej pokonanej trasie... ;)
    Dla przykładu podam, że mój T.Apacz (XL 600) na trasie może spalić
    zarówno 4.6 jak i odwrotność cyferek... ;) Sprawdzone organoleptycznie.

    Acha... tylko się nie obrażaj... ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 13. Data: 2010-11-17 12:04:13
    Od: "greg" <g...@f...com>

    "Piotr May" <p...@r...pl> wrote in message

    > Ironia musi Cie kopnac w dupe zebys zrozumial ?
    > Co mowisz? oprocz bluzgania nic tam ciekawego nie wyczytalem. Bo to, ze
    > Tobie sie artykul nie podoba zrozumialem. Nie musi.

    Nie doszukałem się ironii w Twoim poście.

    Nie mogę się też doszukac bluzgów w moim.

    Myślę, że niepotrzebnie się nadymasz.

    Miałeś chęć uprawiać grafomanię to miej godność zdzierżyć krytykę, albo
    reklamuj swoje produkty na bardziej stosownych forach. To od kotletów
    mielonych byłoby w sam raz.

    pozdrawiam
    greg

  • 14. Data: 2010-11-17 12:18:02
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    > naprawde?
    > zdawało mi sie że jest taka...

    to będzie po prostu pl.rec.kuchnia

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 15. Data: 2010-11-17 12:36:08
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Piotr May <p...@r...pl> wrote:

    >ok, nie kazdemu moze sie podobac, ale krytyka Grega do konstruktywnych
    >(wg mnie) nie nalezala.

    Znaczy co ona by musiala zrobic, ta krytyka, zebys ja rozpoznal?;)
    Zacytowalbym Ci tow. Wieslawa, bo on byl wybitnym specjalista od
    krytyki tylko konstruktywnej, ale mam za slaba pamiec.
    Dasasz sie prawie jak ten jeden artysta natchniony co nie znosi precla
    ale nie moze bez niego zyc;)
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 16. Data: 2010-11-17 13:40:16
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr May" <p...@r...pl> napisał w wiadomości
    > Popelnilem znow grafomanski tekst, tym razem na temat Transalpa.
    > http://www.wiadomosci24.pl/artykul/169129.html
    > Zona mowi ze strasznie nudny i techniczny, hmmm, zawsze jej sie podobalo
    > to co pisalem, wiec jest nadzieja ze teraz spodoba sie tym, ktorym sie
    > moje wczesniejsze "dziela" sie nie spodobaly.
    > Kto nie ma ochoty na czytanie a chcialby poogladac fotki, moze od razu
    > przejsc do galeryjki
    > http://www.piomay.riders.pl/foto/10transalp/

    Czendler?

    --
    Grzybol

  • 17. Data: 2010-11-17 17:06:57
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2010-11-17 13:36, Jacot pisze:

> [...]
    > krytyki tylko konstruktywnej, ale mam za slaba pamiec.
    > Dasasz sie prawie jak ten jeden artysta natchniony co nie znosi precla

    Jeshuuu no, jeszcze jeden post napisze. Nie dasam sie, nie obrazam, ino
    taki post ktory generalnie mozna by skrocic do "do dupy tekst" jakos do
    mnie nie przemawia. Pomijajac juz to, ze autor posta jakby zadal sobie
    trud i spojrzal w moje poprzednie artykuly, wiedzialby na czym jezdzilem
    a nie proboje mi jeszcze proponowac jazde na innych motocyklach.

    Amil, wbrew zdaniu "betonu Tramparskiego" uwazam ten trampek ne rozni
    sie wiele od poprzednich. (i mam nadzieje ze bedzie to poczatek fajnej
    rzeczowej dyskusji np :P)

    to tyle juz w temacie artykulu, teraz mozemy pogadac o Trampku ;)

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 18. Data: 2010-11-17 18:30:19
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr May" <p...@r...pl> napisał w wiadomości
    > Popelnilem znow grafomanski tekst, tym razem na temat Transalpa.

    Trampka???
    To nie mieli jakiejś nowej VFRki, czy innego CBFa1000 do testów?
    Piomej na Tramku... swiat sie konczy...

    > http://www.wiadomosci24.pl/artykul/169129.html
    >
    > Zona mowi ze strasznie nudny

    No kurde dobrze mowi.
    Nie wyszedl Ci ten tekst za bardzo, a porownywanie TA do Gold Winga to
    normalnie klimaty rodem z... Faktu ;-P

    > Kto nie ma ochoty na czytanie a chcialby poogladac fotki, moze od razu
    > przejsc do galeryjki
    >
    > http://www.piomay.riders.pl/foto/10transalp/

    Tej! No zdjecia to ty tez lepsze potrafisz robic. Z przymusu ty to
    pisales/fociles, czy co?...

    ps.a swoja droga, to akurat tym sprzetem to trza bylo do mnie zajechac,
    chetnie bym sobie ta Honde pomacal ;-P

    --
    Pozdr.
    magnes

  • 19. Data: 2010-11-17 19:51:02
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał

    > Czendler?

    Raymond Chandler wielkim pisarzem byl, hmmm,
    nie wiem czy to stosowne porownanie.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 20. Data: 2010-11-18 07:28:16
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Piotr May napisał(a):
    > Amil, wbrew zdaniu "betonu Tramparskiego" uwazam ten trampek ne rozni
    > sie wiele od poprzednich. (i mam nadzieje ze bedzie to poczatek fajnej
    > rzeczowej dyskusji np :P)

    Mialem w garazu kiedys oba. Nufkie sztuke i tego starego. Przeeeepasc!
    Nic wspolnego, po prostu nic! Poza nazwa :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead