  • Date: Wed, 17 Nov 2010 18:06:57 +0100
    From: Piotr May <p...@r...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Honda Transalp XL 700 V

    W dniu 2010-11-17 13:36, Jacot pisze:

    > Znaczy co ona by musiala zrobic, ta krytyka, zebys ja rozpoznal?;)
    > Zacytowalbym Ci tow. Wieslawa, bo on byl wybitnym specjalista od
    > krytyki tylko konstruktywnej, ale mam za slaba pamiec.
    > Dasasz sie prawie jak ten jeden artysta natchniony co nie znosi precla
    > ale nie moze bez niego zyc;)

    Jeshuuu no, jeszcze jeden post napisze. Nie dasam sie, nie obrazam, ino
    taki post ktory generalnie mozna by skrocic do "do dupy tekst" jakos do
    mnie nie przemawia. Pomijajac juz to, ze autor posta jakby zadal sobie
    trud i spojrzal w moje poprzednie artykuly, wiedzialby na czym jezdzilem
    a nie proboje mi jeszcze proponowac jazde na innych motocyklach.

    Amil, wbrew zdaniu "betonu Tramparskiego" uwazam ten trampek ne rozni
    sie wiele od poprzednich. (i mam nadzieje ze bedzie to poczatek fajnej
    rzeczowej dyskusji np :P)

    to tyle juz w temacie artykulu, teraz mozemy pogadac o Trampku ;)

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl