  • 1. Data: 2010-11-16 19:15:11
    Temat: Dziewczyna i...
    Od: skibuŚ.m <variates@_NOSPAM_gmail.com>

    .. i motor a konkretniej stunt.
    Właśnie panowie co myślicie o tym .?

  • 2. Data: 2010-11-16 23:13:43
    Temat: Re: Dziewczyna i...
    Od: "K...@n...com" <k...@g...com>

    On 16 Lis, 20:15, skibu .m <variates@_NOSPAM_gmail.com> wrote:
    > .. i motor a konkretniej stunt.
    > W a nie panowie co my licie o tym .?

    No, gonia na przyklad dawala na gumie gixerem.

    I co z tego ?

    > Wys ano z czytnika cigacz.pl ->http://grupy.scigacz.pl/

    a to akurat widac golym okiem

    KJ

  • 3. Data: 2010-11-17 09:41:12
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2010-11-16 20:15, skibuŚ.m pisze:
    > .. i motor a konkretniej stunt.
    > Właśnie panowie co myślicie o tym .?

    Coraz trudniej o lans na dzielni ...

    Poczytaj MotorManię i poguglaj, parę dziewczyn jeździ. Sam robiłem
    jednej klatkę i mody w cebrze.
    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 4. Data: 2010-11-17 10:45:41
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-11-16, skibu?.m <variates@_NOSPAM_gmail.com> wrote:
    > .. i motor a konkretniej stunt.
    > Właśnie panowie co myślicie o tym .?

    Robi sie nam na tej gejowskiej grupie coraz sweetasniej.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2010-11-17 16:58:51
    Od: skibuŚ.m <variates@_NOSPAM_gmail.com>

    nie chodzi o lans (chociaż to też ) ale o to jak Wy widzicie dziewczyny
    właśnie w stuncie

  • 6. Data: 2010-11-17 18:04:56
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    skibuŚ.m pisze:
    > nie chodzi o lans (chociaż to też ) ale o to jak Wy widzicie dziewczyny
    > właśnie w stuncie

    ja nie widziałem ale mało oglądam bo mnie stunt nie jara. Wiec nie wiem
    jak widzę

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 7. Data: 2010-11-17 18:34:22
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Arni wrote:
    > ja nie widziałem ale mało oglądam bo mnie stunt nie jara. Wiec nie
    > wiem jak widzę

    A ja na przykład uwielbiam stunt dziewczyn na redtube, oglądałeś?

    --
    Diobeu
    VFR 800 '01

  • 8. Data: 2010-11-17 18:43:52
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 17 Lis, 17:58, skibu .m <variates@_NOSPAM_gmail.com> wrote:
    > nie chodzi o lans (chocia to te ) ale o to jak Wy widzicie dziewczyny
    > w a nie w stuncie

    Ja na ten przykład uwielbiam patrzeć, a szczególnie takie momenty:
    http://www.youtube.com/watch?v=Aq9WeQHH3TA
    http://www.youtube.com/watch?v=jzhb08GNnHo

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2010-11-17 19:56:17
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Marcin Gardeła pisze:

    > A ja na przykład uwielbiam stunt dziewczyn na redtube, oglądałeś?

    ale chyba bez motocykli?

  • 10. Data: 2010-11-17 20:09:17
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "skibuŚ.m" <variates@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > nie chodzi o lans (chociaż to też ) ale o to jak Wy widzicie
    > dziewczyny właśnie w stuncie

    Stunt mi wisi, ale jak juz to wiadomo ze wole patrzec na dziewczyne niz
    na chlopaka :)

    Nemo