    From: Jacot <j...@m...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Honda Transalp XL 700 V
    Date: Wed, 17 Nov 2010 13:36:08 +0100

    Piotr May <p...@r...pl> wrote:

    >ok, nie kazdemu moze sie podobac, ale krytyka Grega do konstruktywnych
    >(wg mnie) nie nalezala.

    Znaczy co ona by musiala zrobic, ta krytyka, zebys ja rozpoznal?;)
    Zacytowalbym Ci tow. Wieslawa, bo on byl wybitnym specjalista od
    krytyki tylko konstruktywnej, ale mam za slaba pamiec.
    Dasasz sie prawie jak ten jeden artysta natchniony co nie znosi precla
    ale nie moze bez niego zyc;)
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10