  • Data: 2011-05-10 09:43:34
    Temat: Re: Honda Sedan czy Honda Hatchback ? Co wybrac?
    Od: "Maciek" <k...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jaki auto wybrac, Honda Civic Sedan (4D), czy Honda Civic Hatchback (5D)?

    Zależy od tego co będziesz woził w samochodzie. Hatchback jest zdecydowanie
    bardziej funkcjonalny, do tego jak już ktoś pisał (aczkolwiek to kwestia
    przyzwyczajenia ;-), łatwiej wyczuć koniec samochodu.
    W moim przypadku nie mam i nie chce bagażnika dachowego a czasem potrzebuje
    przetransportować ze 2 rowery lub zdarzają się większe graty. W sedanie nie
    wyobrażam sobie takiej operacji i zawsze przypomina mi się sytuacja kiedy to
    kilkanaście lat temu znajomi kupowali TV 28 cali.
    Poprosili kumpla z Fordem Granadą (sedan) o transport. Podjechał pod sklep i
    się zaczeły cyrki. Obracali pudłem, próbowali wcisnąć to drzwiami to do
    bagażnika.. ni huhu, nie wszedł. Kolejny samochód, Peugeot 205 hatchback
    przyjął pudło bez zająknięcia, było przy tym sporo śmiechu ;-)