  • Data: 2020-08-18 15:10:51
    Temat: Re: Holowanie elektryka
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Hello, K.
    On 18.08.2020 13:56 you wrote:

    > Jak dojedziesz do kolejnej 60kmh ekspresowka i ta bedzie dzialala i
    > nie bedzie do niej kolejki spowodowanej awaria poprzedniej. Brnij
    > dalej czekam na kolejne "argumenty" za.

    Kilka lat temu wracałem w sezonie z Władysławowa A1.
    Pierwsza stacja na A1 - kolejka zaczynała się przy wjeździe na stację na
    pasie zjazdu z A1, ze 2 km wcześniej zaczynał się już zator z ww.
    powodu.
    Widać było, że tym, którym zasięg pozwalał, wypisywali się z kolejki i
    jechali dalej.
    I to był błąd, bo kolejka do następnej stacji zajmowała cały pas do
    skrętu na stację i jeszcze ze 100m prawego pasa.

    :D

    --
    Pete