  • Data: 2020-08-18 18:00:59
    Temat: Re: Holowanie elektryka
    Od: K <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18/08/2020 15:21, RadoslawF wrote:

    > A fanboje do dzisiaj twierdza że kolejek nie ma i nie będzie.
    >

    > Pozdrawiam

    Bo taki moment kiedys nastapi i np. za 20 lat wszyscy bedziemy jezdzili
    elektrykami. Ale albo przejdziemy na ogniwa paliwowe albo technologia
    baterii pozwoli na zasieg powyzej 1000km przy czasie ladowania do 100% w
    np. 30 minut albo krocej. Na dzien dzisiejszy ta technologia wymaga za
    duzo kompromisow.