  • Data: 2020-08-14 21:48:44
    Temat: Re: Holowanie elektryka
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-08-14 o 20:50, Cavallino pisze:

    > Ale ja mówię czym to trzeba tłumaczyć.

    Wychodzi na to, że płacę ekstra cenę za coś co jest u konkurencji
    osiągalne bez wysiłku.

    > Bo w elektrykach to największa różnica i najłatwiej ją pokazać.

    Akurat nie, bo to słabość tych aut i dlatego podkreślają ile to przejadą
    na jednym ładowaniu, bo to podstawowe ograniczenie tego auta.
    A nie żadna zaleta.

    > Bo baterie są drogie.

    To się może w każdej chwili zmienić, ale optymistą nie jestem.

    > A to na pewno, o ile to wymusi postęp w bateriach.

    Tylko wtedy jak stanie się tani i każdy go kupi,
    to na pewno nie nadąży infrastruktura ładowania a
    jak przybędzie użytkowników, to podróże tym EV planować trzeba będzie
    z miesięcznym wyprzedzeniem.
    To będzie komfort i wolność z najwyższej półki.