  • Data: 2020-08-14 22:07:25
    Temat: Re: Holowanie elektryka
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-08-14 o 21:49, Cavallino pisze:

    > Wcale to nie jest konieczne.
    >
    > Ja nie dopłacałem specjalnie za wymianę spaliniaka na elektryka.
    > Tylko trzeba używać przy tym mózgu, a nie podświadomości, która każe się
    > bać nowego.

    Być może jest to nieuzasadniona obawa, ale raczej jest to kwestia
    sposobu użytkowania auta.
    Dodatkowo obecnie miałbym możliwość ładowania jedynie w pracy
    a tam prąd mam dość drogi

    > Niemniej - zawsze płacisz za spełnianie swoich zachcianek.
    > Kto miałby płacić za Ciebie?
    >
    > Ale tu chodzi o to, że jak masz wyimaginowane zachcianki, to musisz za
    > nie zapłacić.
    > Realne potrzeby zazwyczaj wychodzą dużo taniej.

    Nie są wyimaginowane zachcianki, to normalne oczekiwania
    użytkownika samochodu. Wychodzą taniej w paliwowym modelu.

    > To już sobie sam wymyśliłeś.

    Nie. Sam pisałeś, że trzeba planować a zupełnie naturalne
    jest, że jak wyjadą w tym samym czasie wszyscy, to prądu nie będzie.
    Pamiętam kiedyś jak się wybrałem na południe
    Europy właśnie 15 sierpnia, to jak wszyscy ruszyli
    nad morze, to nie było nawet miejsca na autostradowych parkingach,
    żeby zaparkować i się wysikać a do dystrybutorów z paliwem były
    kolejki na kilkanaście minut a gdyby jeszcze byli chętni
    do ładowania, to pewnie doszło by do rękoczynów.