  • Data: 2020-08-15 08:55:06
    Temat: Re: Holowanie elektryka
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-08-15 o 06:53, Cavallino pisze:

    > Wszystko idzie zmienić.
    > Gniazdko da się założyć nawet w garażu.

    Piszesz "nawet" jakby to nie był problem,
    ale weź pod uwagę, że nie mam nawet garażu.

    > Nazewnictwo niewiele zmienia, jest jak jest.
    > I albo trochę przeregulujesz oczekiwania - i wtedy masz tanio, albo
    > musisz płacić za extra zachcianki.

    To nie jest trochę, tylko musiałbym zmienić bardzo dużo.
    Samochód za kilkaset tysięcy i jeszcze planować podróż
    z jakimiś postojami, żeby się załapać na prąd?
    W codziennym użytkowaniu - praca- dom- praca to na pewno by się
    sprawdziło, ale jak raz na tydzień czy dwa wypada do zrobienia kilkaset
    dziennie,
    raz w miesiącu trasa siedemset, osiemset km
    a raz na dwa, trzy miechy prawie dwa tysiące do zrobienia,
    to byłby bardzo kłopotliwy wybór.
    Poczekam aż się pojawią używane taniutkie
    zamienię swoje drugie auto na elektryka.
    Za swoją kilkunastoletnią micrę płaciłem pięć lat temu 700 euro - jest
    jakiś model EV,
    który będzie miał zasięg 400km w mieście w tej cenie?

    > Bo trzeba.

    Czyli wprowadza ograniczenie swobody.

    > Nic takiego nie pisałem.
    > Wyjeżdżanie wszystkich w tym samym czasie w to samo miejsce nijak nie
    > jest naturalne.

    Może nie Ty pisałeś, ale tak wynika z przekazu innych zwolenników
    elektryczności na tej grupie.