  • Data: 2020-08-15 06:53:15
    Temat: Re: Holowanie elektryka
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14-08-2020 o 23:07, cef pisze:

    > Być może jest to nieuzasadniona obawa, ale raczej jest to kwestia
    > sposobu użytkowania auta.
    > Dodatkowo obecnie miałbym możliwość ładowania jedynie w pracy

    Wszystko idzie zmienić.
    Gniazdko da się założyć nawet w garażu.

    > Nie są wyimaginowane zachcianki, to normalne oczekiwania
    > użytkownika samochodu.

    Nazewnictwo niewiele zmienia, jest jak jest.
    I albo trochę przeregulujesz oczekiwania - i wtedy masz tanio, albo
    musisz płacić za extra zachcianki.

    > Nie. Sam pisałeś, że trzeba planować

    Bo trzeba.

    >a zupełnie naturalne
    > jest, że jak wyjadą w tym samym czasie wszyscy, to prądu nie będzie.

    Nic takiego nie pisałem.
    Wyjeżdżanie wszystkich w tym samym czasie w to samo miejsce nijak nie
    jest naturalne.

    > Pamiętam kiedyś jak się wybrałem na południe
    > Europy właśnie 15 sierpnia

    To jest właśnie regulowanie własnych zachcianek.
    Się nie jeździ na południe Europy w sierpniu i tyle.