eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyHolek bez PJRe: Holek bez PJ
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Holek bez PJ
    Date: Sun, 4 Mar 2018 13:58:14 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 49
    Message-ID: <p7gqh5$n97$1@node2.news.atman.pl>
    References: <5a99807c$0$31351$65785112@news.neostrada.pl>
    <5a9983ab$0$31349$65785112@news.neostrada.pl>
    <5a99859f$0$31358$65785112@news.neostrada.pl>
    <5a998925$0$987$65785112@news.neostrada.pl>
    <6t7g9pxtpsfg$.159aqfewu2vgn$.dlg@40tude.net>
    <9...@4...com>
    <z...@4...net>
    <p7de4m$gdl$5@node2.news.atman.pl>
    <1h7egwln0zdhu$.1kmrp6l931t65.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1520168293 23847 83.142.196.21 (4 Mar 2018 12:58:13 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 4 Mar 2018 12:58:13 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.6.0
    In-Reply-To: <1h7egwln0zdhu$.1kmrp6l931t65.dlg@40tude.net>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2625938
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 04.03.2018 o 13:14, Tomasz Pyra pisze:

    >> Sprawa jest jeszcze prostsza. Należy mierzyć również odległość między
    >> pojazdami. NIe jest to jakaś wyższa technologia.
    >
    > Trochę jest.
    > Taki np. radar Iskra-1 posiada taką funkcjonalność - pomiar prędkości z
    > poruszającego się radiowozu.
    >
    > W teorii prosta sprawa - jest echo tła wskazujące prędkość radiowozu, jest
    > echo względnej prędkości pojazdu którego prędkość się mierzy. Wystarczy
    > policzyć.
    > W praktyce Iskra-1 nie potrafiła nawet określić prędkości radiowozu - tzn.
    > to urządzenie z grubsza żadnej prędkości niczego nie potrafiło zmierzyć.
    > Ale jest to jednak atestowany przez GUM sprzęt pomiarowy ;)

    Ale przecież nikt nie każe ci mierzyć prędkości radarem. Wystarczy
    odległość. Prękość radiowozu da się okreslić dość dokładnie z kół.

    > Kolejna sprawa - policja jak zamawiała pierwsze wideorejestratory, to
    > warunkiem była pasywność, czyli niewykrywalność przez antyradary.
    > Owszem czasy się zmieniły i dziś już antyradary są w zasadzie bezużyteczne,
    > ale wymagania w policji pozostały.

    Ale to nie są wymagania od boga, tylko zamawiającego. A co za tym idzie
    nie ma konieczności, żeby nie zmieniały się od czasu jak policja
    zamawiała pierwsze rejestratory.

    >> Tak - wiem kosztuje. Problem w tym, że to też kosztuje w cholere kasy a
    >> wartość tego dowodu jest niewiele większa niż baby drugi kulsona nagrał
    >> scenę posciugu komórką.
    >
    > W sumie skoro wydają 250+k na nieoznakowany radiowóz, to użycie nawet
    > trochę droższego rejestratora z radarem pewnie wiele im tego nie podroży.

    200k. Z czego coś koło 60-70 na wyposażenie "policyjne" - radiostacja,
    rejestrator i inne szpeje. To z wątku o nowych bemkach.
    > Oczywiście tak należy zrobić docelowo.

    Ale właśnie problem w tym, że zamówiono 140 nowych radiowozów z tym gównem.

    > Mój pomysł ma tylko taką zaletę, że można go wdrożyć w jeden dzień, nie
    > wydając pieniędzy - opracowując tylko instrukcję obsługi wideorejestratora
    > dla policjantów.

    Zawsze trzeba bedzię przeprowadzić rozmowę w troje oczu z prezesem GUM,
    żeby to certyfikować, bo dalej opiera się o ocenęna oko.

    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: