  • Data: 2012-05-14 22:34:31
    Temat: Re: Historia Intel XT 4,77 Mhz
    Od: "Krzysztof Kucharski" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dobry wieczór

    Użytkownik "Michal" <u...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:joro58$jnm$1@mx1.internetia.pl...

    [...]
    > Obok siebie w ofercie sprzedaży Apeximu i ECS nowe XT 4,77 MHz
    > (10 Turbo) za 4,8 mln zł i 486 (chyba SX) za bagatela 41,5 mln.
    > AFAIR przeciętna płaca wynosiła wtedy ~1,5 mln zł.
    [...]

    Mój pierwszy PeCet - klon XT, V20, 640 kB RAM, 2 X FDD 360 kB,
    Hercules w styczniu 1990 kosztował 5,1 mln zł. Kupiony w ECS. Tyle
    samo, ile dostałem od nabywcy mojego ATARI 800XL + LDW200 + magnetofon
    + dżojstiki + kupa programów na dyskietkach 5,25 " ;-)
    Po wymianie jednego napędu FDD na 3,5 " (pracował w trybie 720 kB)
    można było w miarę wygodnie używać OrCADa.
    Do tego drukarka D100M i życie stało się lepsze ;-)

    Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski