  • Data: 2012-05-15 09:34:39
    Temat: Re: Historia Intel XT 4,77 Mhz
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.05.2012 23:47, Krzysztof Kucharski pisze:
> [...]
    [...]
    > W tym czasie (przełom lat 80 i 90 XX wieku) multimedialne możliwości
    > PeCetów, będących w moim zasięgów to było dno ;-)

    Z perspektywy młodego (12 lat?) człowieka który "dostał od rodziców"
    PCta zamiast Atari, to było dno den, "od dna się odbiliśmy i dno się
    urwało".

    W moim mieście (40tys mieszkańców) były 2 osoby które miały PCta, ja
    byłem trzeci. Atarynkowcy i Comororowcy się swobodnie wymieniali
    taaaakimi grami (amigi nie miał nikt z moich znajomych), zaś ja miałem z
    trudem wyżebrane od tych 2 kolegów gry:
    - bushido
    - sokoban
    - pacman
    - digger
    - jakiś klon moon patrola,

    Byłem wprost wściekły na rodzicieli, że kupili mi (tak naprawdę to
    kupili sobie do pracy :D) takie badziewie :). Ale potem turbo
    basic=>turbo pascal=>turbo c i doceniłem że można robić coś innego niż gry.

    p. m.