    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Historia Intel XT 4,77 Mhz
    Date: Mon, 14 May 2012 19:13:58 +0200

    Dnia 2012-05-14 18:08, Użytkownik Leon Mazurek (inny) napisał:

    > Oj, zaryzykowałbym stwierdzenie, że nowe XT nie spotkały się na rynku z
    > nowymi 386. Choć było to tak dawno, że mam prawo nie pamiętać.

    Nie ryzykuj.
    Bajtek nr 7 z 1991 roku, strona 37, cennik sprzętu, dla PC są
    ceny "sklepowe" sprzętów XT, AT, 386, 486, ten ostatni to ewidentna
    nowość, nie ma jeszcze ceny giełdowej.

    Są też ceny "sklepowe" Atari 130XE i ST, C64 oraz Amig 500.

    Cena sklepowa oznacza jak rozumiem że sprzęt jest nowy i nieużywany.