  • 11. Data: 2010-05-26 10:25:35
    Temat: Re: Hermetycznosc zasilacza do lapka.
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Silver Ghost" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:sn4nv5hn36a7hn0144i1jm2ituen1ptp8e@4ax.com...

    > Dokladnie, przy rozwiazaniu mlotkowym :) jest szansa ze sie cos
    > oberwie, dlatego trzeba miec wprawe, by rozlupac zasilacz w 1-2
    > podejsciach, bo pozniej moze byc grzechotka i jest wiecej do
    > naprawiania.

    Ja hardkorowo stalowy młotek uderzam cieńszą częścią młotka w miejsce
    sklejania.
    Patrząc na solidność środka mojego HP, zalane prawie w całości jakimś białym
    silikonem,
    raczej nie powinno się nic oberwać.
    Zrobiłem to w sobotę z dobrym (na razie skutkiem). Same przewody i końcówka,
    ta do laptopa, z zasilacza HP - to porazka.

    Artur(m)

  • 12. Data: 2010-05-28 21:58:56
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Klasyka:
    > właśnie przeciera się kabelek 15 volt dokładnie przy wyjściu z obudowy
    > laptopowego zasilacza.
    > Dla naprawy kabelka (fizycznie to jest zapewne przewód koncentryczny)
    > koniecze będzie "rozklejenie" obudowy zasilacza.
    > Jak i czym ugryść tę obudowę??

    KONCENTRYCZNY? Co to, jakieś video czy co?
    Owinąć taśmą izolacyjną przecierający się kabelek
    a dla estetów nowy zasilacz za 50 zeta...

    Fromon

  • 13. Data: 2010-05-28 21:59:59
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości
    > Ale my sobie jaj nie robimy, na prawdę tak się te obudowy otwiera.

    Nie wierzę....

    Feromon

  • 14. Data: 2010-05-28 22:07:01
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2010-05-28 23:58, Feromon napisał/a:

    > KONCENTRYCZNY? Co to, jakieś video czy co?

    Co w tym takiego dziwnego?

    > Owinąć taśmą izolacyjną przecierający się kabelek
    > a dla estetów nowy zasilacz za 50 zeta...

    Po co, skoro prawie zerowym nakładem można usprawnić ten, który mamy
    obecnie?

    --
    Cz.

  • 15. Data: 2010-05-30 09:13:09
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    "Feromon" <f...@w...pl> wrote in message

    > Nie wierzę....

    to sa klejone jednorazowki w 99% made in china, nikt (serwisy producenta)
    tego nie naprawia bo to sie nie oplaca - godzina pracy serwisanta
    plus czesci (w europie na ten przyklad) kosztuje wiecej niz nowy
    zasilacz ktory schodzi z tasmy w chinach

    co do otwierania - ja klade na desce czy czyms podobnym, plaski noz
    w szczeline i mlotkiem az bedzie slychac, druga strona i mozna rozerwac,
    od drugiego czy trzeciego nawe bez sladu

  • 16. Data: 2010-05-31 12:06:27
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    No tak sobie wymyśliło 99% producentów.

    -----