    From: "m4rkiz" <a...@b...cpl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Hermetycznosc zasilacza do lapka.
    Date: Sun, 30 May 2010 10:13:09 +0100

    "Feromon" <f...@w...pl> wrote in message
    news:4c003ce1$0$19161$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie wierzę....

    to sa klejone jednorazowki w 99% made in china, nikt (serwisy producenta)
    tego nie naprawia bo to sie nie oplaca - godzina pracy serwisanta
    plus czesci (w europie na ten przyklad) kosztuje wiecej niz nowy
    zasilacz ktory schodzi z tasmy w chinach

    co do otwierania - ja klade na desce czy czyms podobnym, plaski noz
    w szczeline i mlotkiem az bedzie slychac, druga strona i mozna rozerwac,
    od drugiego czy trzeciego nawe bez sladu