  • Data: 2010-10-11 08:38:23
    Temat: Re: Helios ciagle moze
    Od: Konrad L <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem, czy problemu nie ma w związku z acrem z szopa czwórki,
    > powróciły stare problemy jak sprzed kilku lat (różowe przepały itd).
    > Przyjrzę się jeszcze temu i wrzucę kilka sampli. 24-105 okazuje się deko
    > nie wyrabiać. Natomiast przy porównywaniu do 20D należałoby przeskalować
    > ujęcie do 8Mpx, a wtedy robi się cudo.
    >
    > Jeśli chodzi o mnie, powoli z Canona chciałbym uciec, bo zanika jego
    > jedyna zaleta - obraz. Ale nie do ff tylko... w dół, do 4/3. Panas
    > pokazał, że się da, Olek wreszcie przejrzał na oczy...

    Od zawsze uzywam wylacznie dpp, acr-a nie tykam bo on na wszytskim robi
    akwarelki :)
    ...a z tym skalowaniem - to napisalem ze zdaje sobie sprawę ze w grunie
    rzeczy jest lepiej od 20d. Chodzi mi tylko o to ze do tej pory na slepo
    moglem brac korpus Canona bo wiedzialem ze w RAW-ie szczegolowosc na
    poziomie micro bedzie b.dobra... a tu taki babol. Podejrzewam ze to
    jakas forma odszumiania przed zapisem do RAW-u bo 550d dziwnie malo szumi :)

    Co do 4/3 tez mi sie to wydaje fajna alternatywa. Tylko moze nie w
    olkowym wydaniu, bo tam byl ten sam problem odkad pamietam. Mimo
    b.dobrych i ostrych obiektywow, drobne detale tam gina i ogolnie obraz
    wyglada "kompaktowo" - czyli grubsze szczegoly, ktore trzeba ostrzyc z
    wiekszym promieniem zeby mialo to rece i nogi.

    Nie wiem czy to Ty? czy ktos inny zamieszczal tu fotki z
    Panasonica(chyba) i tam bylo o niebo lepiej pod tym wzgledem.