  • Data: 2010-10-11 16:39:40
    Temat: Re: Helios ciagle moze
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sergiusz Rozanski pisze:
    > Nie chce mi się ładować acu do 350d, ale sprawdzę, bo mam wrażenie że zmiana
    > zielone<>P gasiła menu dając mniej opcji w zieleni.

    W 450 Świeci się cały czas.

    > Jakich kilku istotnych pozycji, Janko konkretnie, bo lejesz wode - ktoś gotowy
    > pomyśleć że tam brak czasu, przysłony, miarki ev, czułości czy długości
    > serii.

    Przede wszystkim histogramu, ale i poziomicy, trybu wyzwalania i
    pomniejszych spraw, które pojawiają się z tyłu.

    > Tzn jak szybko znika bo czegoś nie rozumiem, delektujesz się tymi cyferkami czy jak
    ;)
    > Ile trzeba aby poznać dane o expozycji? sekunde? No chyba że się światło non stop
    > zmienia, ale wtedy z reguły decyduję się na automatyke z korektą na warunki/szkło,
    > bo M nie ogarne.

    Fotografia studyjna wysoko chromatycznych przedmiotów,
    fotogramometria... Ale i do ''normalnego'' pstrykania przydałoby się
    kilka zmian. Nie wymagam wiele więcej, wystarczy mi tyle co w G9.

    > Narzekasz że jest ich dużo 'Połowa przycisków nie ma sensu' nie przyjmując że
    > dla części userów ma - vide Twój czas do sleepa przycisków - mi całkiem zbędny,
    > ale potwierdzam że komuś może być. Tak samo komuś mogę się przydać Tobie zbędne
    > guziki.

    Narzekam ze swojej perspektywy, to oczywiste.

    > Nie wiem co byś chciał z menu popodpinać pod guziki? format CF? wybór
    > folderu? mikrokalibracje AF? ;) Możesz też konkretniej ponarzekać?

    Interwał samowyzwalacza/wstępnego podnoszenia lustra, chwilowe podbicie
    iso o 2EV, niesekwencyjne przełączenie ekranów
    (czysty/parametry/histogram/poziomica), a pewno znalazło by się jeszcze coś.
    Trzydzieści customów, z czego połowa zbędna chyba wszystkim, a pełnej
    kontroli interfejsu brak.

    > Jeszcze rozumiem kurtyne z lampy, bo w 5d nie mam a na zewnętrznej jest w
    > guziku do góry, więc w 7d mogło by się przydać poza menu.

    No, sprawy związane z lampą również.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl