  • Data: 2010-10-11 07:17:26
    Temat: Re: Helios ciagle moze
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sergiusz Rozanski pisze:

    > Znika bo się zmienia, w róznych trybach masz różne.

    W trzycyfrowych nie znika.

    > W sensie aktywność jako rolowanie ekspozycji, korekta ekspozycji czy zmianę
    > przysłony? - tak, działa tylko kilka sekund po pomiarze ekspozycji, ale
    > każdy ruch wydłuża ten czas - działa puki widać wartości ekspozycji na
    > wyświetlaczach. To kółko zbyt łatwo sie obraca i zmieniłbyś
    > sobie nastawy choćby wrzucając puszkę do kabury.

    Wolałbym jednak sam decydować o czasie deaktywacji. Po to jest LV żeby
    nie gapić się w tę małą dziurę, a więc nie kręcić nosem o kółko.

    > Przepraszam, a czego brak w środku?

    Kilku istotnych pozycji, ale przede wszystkim to też znika dość szybko.

    > Mam to samo z _każdą_ nową puszką, jak sterujesz ją 'w ciemno' i dostajesz
    > nowe sterowanie. Po kilku dniach pracy robisz to bez patrzenia.

    Przeczytaj raz jeszcze powoli: nie narzekam, że nie mogę czegoś znaleźć,
    tylko że czegoś nie ma.

    > No trochę możesz dopasować, masz też 'pusty SET' na własną ulubioną funkcje,
    > ja dubluje tu 'menu' co pozwala mi wejść do niego jedną ręką.

    Nie na ulubioną, tylko jedną z pięciu, z czego sens mają trzy.

    Prawda jest taka: takie Gx kupują sympatycy nowinek, xD rzemieślnicy,
    którzy jak już się czegoś nauczą, to nie ma zmiłuj się. A że
    przyzwyczajenia mają jeszcze analogowe, to dziś grzebią lewym palcem w
    prawym uchu...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl