    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Hej, Shreku!
    Date: Tue, 10 Sep 2024 08:50:16 +0200
    Sender: Myjk <>

    Mon, 9 Sep 2024 06:22:38 +0200, Shrek

    > NIe chce mi się komentować wszystkich twoich bzdur, bo większość i tak
    > pomijasz i argumenty zamieniasz na argumenty ad personum i bredzisz coś
    > o konfedeacji.

    Nie no, wcale nie dostałeś odpowiedz na swoje zajebiście
    ważne pytania. A to że prostują twoje brednie i psują
    twoją banieczkę to już nie mój problem.

    > Ale zapytam o jedno - LPG według ciebie nikomu się nie
    > opłaca a ma pewnie gdzieś 20% procent rynku.

    Nie 20% kłamco permanentny, tylko mniej niż 15.

    > To jak jest z elektykami że się opłacają każdemu
    > a są ich pojedyncze procenty?

    C&P bo znowu szkoda na ciebie czasu.

    Bo lobby paliwowo-spalinowe, oraz ich pożyteczni idioci,
    których mamy także tutaj na grupie, ty, masterek, januszki,
    nadirki i inne radzie, dbają o to aby ich było mało poprzez
    straszenie nimi ludzi. LPG też ma taką złą narrację? Straszą
    nimi ludzi, że się spalą, że wybuchną etc.?

    Poza tym pytanie pomocnicze dla takiego tępaka jak ty,
    ile LPG jest na rynku a ile BEV?

    > BTW - ty nie twierdziłeś że masz ałtlandera hot plag i jeżdzisz w
    > zasadzie tylko na prądzie wokół komina a teraz piszesz że pracujesz
    > samochodem i robisz ponastandardowe przebiegi;)

    Owszem, robię ponad standardowe, bo potrafię się ładować 3x dziennie.

    --
    Pozdor
    Myjk