  • Data: 2024-09-10 08:45:23
    Temat: Re: Hej, Shreku!
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 9 Sep 2024 21:15:26 +0200, Shrek

    > A prądu z oze nie?

    Ależ ty jednak tępy jesteś... Nie wiem czy nie bardziej
    niż masterek, ten to po prostu konfederacki debil
    co powtarza głupoty swoich "idoli".

    > Skoro jest odpadem, to będzie odpadem z innej ropy.

    Z jakiej innej, syntetycznej?

    > No chyba że nie do końca jest odpadem.

    No chyba jednak jest. Weź poczytaj o tym gazie,
    zamiast robić z siebie idiotę.

    > A jak jest odpadem to znaczy że i
    > tak trzeba coś z nim zrobić.

    Dlatego się znajduje na niego zastosowanie, tak samo
    jak znalazło się zastosowanie na wspomniany ekogroszek
    czy zrębki czy trociny z produkcji drewna wszelakiego.

    > Skoro jest odpadem;)

    Jest odpadem i jest tani dopóki popyt nie przewyższy podaży.
    Weź poczytaj o podstawowych zasadach działania rynku,
    nie będziesz w kolejnej kwestii z siebie idioty robić.

    > Tylko do tego trzeba wybudować "stację benzynową" na nieruchomości.

    Jaki ty jesteś tępy, to po prostu przechodzi ludzkie pojęcie.
    Otóz nie trzeba, skoro z gniazdka jest taniej niż na gazie.

    > Takie porównywanie jest bez sensu, bo ktoś powie że ma biogazownie

    Nie powie, bo biogazownia kosztuje setki tysięcy, jak nie miliony.

    > i też ma za darmo a inny dojście do dizla bez akcyzy.

    Ależ ty jesteś tępy.

    > Ponadto opłacalność fotowltaiki opiera się o dotację

    Bzdura. Nawet nie licząc dotacji moje instalacje
    się już dawno zwróciły. Po niecałych 3 latach.

    > i drugą dotację w formie darowego magazynu o sprawności 80%
    > - oczywiście "darmowego" bo ktoś za to płaci.

    I to pewnie jesteś głównie ty. Ile zatem dopłaciłeś?

    > Poczekaj na rozliczenia na nowych zasadach, to zobaczymy jak sobie
    > ludzie ładują samochody za free o ogrzewaniu nie mówiąc.

    Przecież te rozliczenia są już od dawna, na co chcesz czekać?

    > On pisał że z fotowoltaiki ma 3MWh na samochód rocznie.

    On nic takiego nie napisał.
    Ty po prostu czytać ze zrozumieniem od dawna nie potrafisz.

    > No to przelicz na ile mu wystarcza, bo jebnął się
    > w swoich wyliczeniach o jedno zero;)

    Chyba jednak ty, tępaku.

    > Prawa fizyki się nie zmieniły;)

    Coś takiego.

    > Też...

    Coś takiego.

    > Ja bym zadał inne pytanie. Skoro elektryki są takie tanie
    > i dotowane, to czemu ich tak mało;)

    Bo lobby paliwowo-spalinowe, oraz ich pożyteczni idioci,
    których mamy także tutaj na grupie, ty, masterek, januszki,
    nadirki i inne radzie, dbają o to aby ich było mało poprzez
    straszenie nimi ludzi. LPG też ma taką złą narrację? Straszą
    nimi ludzi, że się spalą, że wybuchną etc.?

    --
    Pozdor
    Myjk