  • Data: 2024-09-10 09:07:01
    Temat: Re: Hej, Shreku!
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 9 Sep 2024 06:27:04 +0200, Shrek

    > Jeszcze raz - ile masz tych paneli?

    Tępaku, po raz kolejny, nie ma znaczenia ile ich jest,
    bo ich ilość wiadczy tylko o mocy, tylko ile ENERGII
    produkują. A produkują ~11MWh rocznie. Weź zaciągnij
    trochę wiedzy zanim zaczniesz pisać.

    > A kosztuje znacznie więcej
    > - bo najpierw były dopłaty do paneli,

    Mnie, nawet nie licząc dopłat, się zwróciły w 3 lata.
    Moim klientom najwyżej w 6 lat. Gówno wiesz w temacie
    (w zasadzie w każdym na który się wypowiadasz) a się
    prujesz.

    > a teraz są do net meteringu - jakbyś miał
    > normalnie net biling to byś się zesrał.

    Ale byłem wczas mądry i mam netmetering jeszcze przez 11 lat.

    --
    Pozdor
    Myjk