  • Data: 2010-10-14 13:20:39
    Temat: Re: Handel podrabianymi częściami.
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "William Bonawentura" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:i96hek$1u49$1@news2.ipartners.pl...

    > A kiedy mniej więcej złożyłeś zawiadomienie ?

    Ach jaki Ty jesteś akuratny. Niedawno mieliśmy właśnie taki przypadek,
    części raczej drogie, ewidentnie podróby (brak jakiegokolwiek sensownego
    działania, zwarcia itp - były dobre sztuki do porównania) - aczkolwiek
    wykonane bardzo starannie. Kupione w dużym, poważnym sklepie. Sprawę
    załatwiono ugodowo. Producent na podstawie bardzo dokładnych zdjęć obudów
    nie potrafił zająć jednoznacznego stanowiska, choć były pewne detale
    różniące oryginał od podróbki (na podróbce był jeden dodatkowy nadruk od
    spodu, kolor nadruku od góry inny - ale występujący czasem w innych
    scalakach). Doradzono nam kupno u autoryzowanych dystrybutorów.

    Więc wg Ciebie jaka jest szansa jakiegokolwiek rozwiązania tej sprawy?
    Mieliśmy powołać biegłego albo samemu otwierać te scalaki? I właściwie po
    co - żeby stwierdzono, że winny jest w Chinach? Jeśli dla własnego dobrego
    samopoczucia lubisz spędzić sobie pół dnia na komisariacie (tylko po to by
    za pół roku zapieprzać na pocztę po odbiór poleconego z umorzeniem), to
    OK, Twoja sprawa, ja mam co innego do roboty.

    e.