  • Data: 2010-10-16 20:55:31
    Temat: Re: [OT] [KANAPKA]Handel podrabianymi częściami.
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 14 Oct 2010 23:50:54 +0200, Michoo napisał:

    > Zaawansowane braki w pamięci, zanik podstawowych umiejętności (jak np.
    > obsługi googli)... Skontaktuj się jak najszybciej z serwisem, bo Ci
    > procesor siada.

    Pewnie podróba ;-)

    [...]

    > Procesor PIC zaprojektowany przez "chińskich inżynierów" na podstawie
    > noty katalogowej i sprzedawany pod logiem ALMOST_PIC za 30% ceny
    > procesorów Microchipa jest "niepełnowartościowym zamiennikiem".
    > Sprzedawany z logiem Microchip jest podróbą.

    Podziwiam Cię za wytrwałość w dyskusji, on i tak nie zrozumie Twojego
    przesłania, szkoda strzępić klawiature.
    Btw: ktoś tutaj pisał o chipach TI chyba, do których chinole "zapomnieli"
    włożyć struktur...

    --
    #begin 755 signature.exe
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB