-
Data: 2010-01-13 13:07:31
Temat: Re: Hamulce samochodowe-dlaczego
Od: szadok <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia 11.01.2010 dybon <d...@c...pl> napisał/a:
> Użytkownik "szadok" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
> news:slrnhk0uis.66t.szadok375@haziel.local.domain...
>> Dnia 29.12.2009 PeJot <P...@o...pl> napisał/a:
>
>> IMHO bębny są mniej wrażliwe na zabrudzenia i zużycie/zapieczenia dzięki
>> temu. I IMHO tu jest pies pogrzebany.
>
> Bzdura.
> Właśnie bębny są bardziej podatne na zabrudzenia, zapieczenia. Materiał
> cierny niby gdzie ma się podziać? W tarczowych leci w powietrze.
Nie tylko materiał cierny jest ważny. Zabrudzenia zewnętrzne też. A pod
tym względem tarcze i zaciski są mniej odporne.
> Poza tym powierzchnia tarcia jest dużo większa w tarczach niż w bębnach,
> dużo lepiej odprowadzane ciepło i zanieczyszczenia.
> Czyżby konstruktorzy hamulców się mylili?
Czemu zaraz mają się mylić...
Nad konstruktorami są księgowi i spece od marketingu...
Poza tym liczy się też unifikacja produkcji a czasem też... czysty
przypadek :)
pzdr, szadok
--
'To jest cnota nad cnotami - trzymać język za zębami'
śp. babcia
ANTYSPAM:usuń cyfry z adresu mail
Najnowsze wątki z tej grupy
- Przenośny zbiornik ciśnieniowy
- Mały kogenerator gazowy
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- Skuteczność cięcia a liczba noży robota
- napoje gazowane
- Metrologia
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Vitruvian Man - parts 1-6
- Komin do wiaty
- Ryby i kawitacja
- Ekspres do kawy i glony
- popcorn polymer
- Manualny wtrysk paliwa...
- Szafka
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=