  • 1. Data: 2010-12-19 10:34:30
    Temat: Halonet a numery w strefach
    Od: a...@p...pl

    http://www.halonet.pl/pomoc.php?id=numer#cena_na_num
    er

    od jakiego operatora/row Halonet udostepnia numery dla swoich
    abonentow?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2010-12-19 12:05:33
    Temat: Re: Halonet a numery w strefach
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    http://numeracja.pl/ zakładka stacjonarne

  • 3. Data: 2010-12-19 22:27:12
    Od: Jakub Klausa <j...@b...pl>

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> wrote:
    MBnop => W dniu 2010-12-19 11:34, a...@p...pl pisze:
    er

    MBnop =>
    MBnop => http://numeracja.pl/ zakładka stacjonarne

    http://numeracja.com z aktualną bazą ;-)

    k.
    --
    Jakub Klausa, JK762-RIPE, j...@b...pl
    * "Would you kindly shut your noise-hole?" - Bender to Lila - Futurama 1/3 *

  • 4. Data: 2010-12-20 09:00:35
    Od: a...@p...pl

    >http://numeracja.com z aktualną bazą ;-)

    (:-< - nie jest to aktualna baza!

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2010-12-20 09:02:23
    Od: a...@p...pl

    tutaj tez nie jest aktualna baza!!!

    brakuje strefy pewnej strefy w PL

    --
    ThinkXtra

  • 6. Data: 2010-12-20 09:39:46
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...one.pl>

    W dniu 2010-12-19 23:27, Jakub Klausa pisze:

    > http://numeracja.com z aktualną bazą ;-)

    Ja tam nie wiem, jakaś firma-krzak :-P

  • 7. Data: 2010-12-20 10:34:19
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    On 20 Gru, 10:02, a...@p...pl wrote:

    umer

    > tutaj tez nie jest aktualna baza!!!
    >
    > brakuje strefy pewnej strefy w PL
    >
    > --
    > ThinkXtra

    To może "po bożemu" korzystajmy z tablic zagospodarowania numeracji na
    WWW UKE ?

  • 8. Data: 2010-12-20 11:00:32
    Od: a...@p...pl

    w jednym i drugim przypadku brakuje strefy 39 (niegeograficzna)

    39x - wszyscy niegeograficzni operatorzy VoIP (kiedys to byl chyba
    nawet Komertel za czasow komuny).
    399 - Telekomunikacja Polska SA - w tym: telefonia internetowa (z
    neostrada) i Neofon (bez neostrady - na obcych laczach).

    --
    ThinkXtra

  • 9. Data: 2010-12-20 23:12:12
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    On 20 Gru, 12:00, a...@p...pl wrote:
> [...]
    > 399 - Telekomunikacja Polska SA - w tym: telefonia internetowa (z
    > neostrada) i Neofon (bez neostrady - na obcych laczach).

    Ale w tym trzecim :

    http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead24&new
    s_cat_id=277&news_id=3791&layout=9&page=text

    niczego nie brakuje. I dwa poprzednie są tylko jego pochodną.