  • 1. Data: 2010-12-19 01:11:40
    Temat: Co to za dzwoniący?
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Parę dni temu dzwonił ktoś z zatrzeżonego i po podniesieniu słuchawki
    zgłaszał się automat proszący o sygnał faxu. Kto to mógł być?

  • 2. Data: 2010-12-19 01:13:43
    Temat: Re: Co to za dzwoniący?
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Parę dni temu dzwonił ktoś z zatrzeżonego i po podniesieniu słuchawki
    > zgłaszał się automat proszący o sygnał faxu. Kto to mógł być?

    Na dodatek kilka razy nawet w nocy 22-23 godzina.

  • 3. Data: 2010-12-19 01:35:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-19 02:11, rageofhonor pisze:
    > Kto to mógł być?

    Dlaczego myślisz, że mielibyśmy to wiedzieć?

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2010-12-20 17:57:42
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    > Dlaczego myślisz, że mielibyśmy to wiedzieć?

    Bo czasami są informacje takie w internecie. Myślałem że może ktos o czyms
    takim słyszał. O automatach wysyłających fax w tym miesiącu.

  • 5. Data: 2010-12-21 12:03:08
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Jak będą gołe laski wysyłali (i najlepiej w kolorze), to daj znać ;-)

    -----