  • 1. Data: 2010-12-21 16:59:20
    Temat: Dobrodzieje z TP!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Dostałem dziś takiego maila.

    Szanowni Państwo,

    W trosce o ekologię, miło nam poinformować Państwa, że od 1 stycznia 2011 r.
    zamiast papierowej faktury VAT za usługi telekomunikacyjne będą Państwo
    otrzymywać ekofakturę - elektroniczny obraz faktury. Od tej pory faktura
    będzie wysyłana do Państwa co miesiąc na niniejszy adres e-mail, najpóźniej
    pierwszego dnia po jej wystawieniu. Jednocześnie informujemy, iż od 1
    stycznia 2011 roku wchodzi w życie nowe rozporządzeniem Ministra Finansów z
    dnia 7.10. 2010 w sprawie przesyłania i przechowywania faktur w formie
    elektronicznej.

    Numer ewidencyjny: XXXXXXXXXXXX
    Adres e-mail: x...@o...pl

    Jeżeli chcą Państwo zmienić swój adres email prosimy o:

    a.. Wypełnienia formularza zmiany adresu e-mail na stronie projektu:
    www.ekofaktura.info/zmiana_email
    b.. lub Wysłania SMS* na numer 6505 o treści:
    TP.xxxxxxxxxxx.Nowyadres@mail
    Jeżeli chcą Państwo zrezygnować z ekofaktury prosimy o :

    a.. Wypełnienie formularza rezygnacyjnego na stronie projektu:
    www.ekofaktura.info/rezygnacja
    b.. lub Wysłania SMS* na numer 6505 o treści: TP.xxxxxxxxxxx*(koszt SMS po
    stawce operatora)

    Dzwoniłem na bluline i Interfejs białkowy oznajmił mi , ze to w ramach
    PROMOCJI. Otóż ja niewdzięcznik nie chce takiej promocji i powiedziałem im
    to w sposób niezbyt uprzejmy.

    W dodatku "w ramach promocji" mozna zrezygnować z elektronicznej faktury
    wysyłając smsa za 6,10 złotych.

    .................syny jedne.
    Przyjęli zgłoszenie i ma być papierowa. Tną własne koszty, ale klientowi nie
    obniżą nawet o 50 groszy. To pies ich...........

    Uprzedzę wasze wątpliwości i zapewnię was, ze w nic nie klikałem, czyli sam
    niczego nie aktywowałem.

    wiatrak

  • 2. Data: 2010-12-21 17:15:01
    Temat: Re: Dobrodzieje z TP!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Od: "Telesfor" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

    > b.. lub Wysłania SMS* na numer 6505 o treści: TP.xxxxxxxxxxx*(koszt
    > SMS po stawce operatora)

    [...] .

    > W dodatku "w ramach promocji" mozna zrezygnować z elektronicznej
    > faktury wysyłając smsa za 6,10 złotych.
    >
    > .................syny jedne.

    Skąd wnioskujesz, że to za 6,10zł ?

    --
    Telesfor BAUDOT

  • 3. Data: 2010-12-21 17:21:05
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Telesfor" <T...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

    > [...] .

    > Skąd wnioskujesz, że to za 6,10zł ?

    Sprawdziłem, Rzeczywiście . Na nr 6505 To jest tylko koszt standardowego
    smsa w danej sieci. ZWRACAM HONOR.
    Ale sposobu aktywowania "promocji" nie pochwalam, nawet bardzo nie
    pochwalam.

    wiatrak

  • 4. Data: 2010-12-21 17:23:09
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > Ale sposobu aktywowania "promocji" nie pochwalam, nawet bardzo nie
    > pochwalam.

    I oczywiście wiem, że "Królowa Bona nadal nie żyje".

    wiatrak

  • 5. Data: 2010-12-21 17:27:18
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Uprzedzę wasze wątpliwości i zapewnię was, ze w nic nie klikałem, czyli
    > sam niczego nie aktywowałem.

    ja tez dostalem, w dodatku z mailem do obcej firmy
    zlozylem reklamacje, dostalem standardowe przeprosiny i nadal bede mial
    papier
    ale 90% klientow przekona sie o sprawie jak zabraknie faktury i nie zaplaca

  • 6. Data: 2010-12-21 19:22:03
    Od: M <m...@g...com>

    A ode mnie BL nie chciała przyjąć prośby o pozostawienie bez zmian
    faktur papierowych. Tłumaczyła że jest to zgodne z wymaganiami UKE,
    inaczej się nie da jak tylko wysłać SMS-a albo wypełnić formularz na
    stronie (należącej do jakiejś obcej firmy i wymagającej akceptacji jej
    regulaminu). Poza tym coś nie mogę znaleźć tego rozporządzenia MinFin
    o którym mowa w mailu - z tą datą widzę tylko projekt. Zna ktoś może
    konkretny numer opublikowanego Dz.U. - czy to nadal tylko projekt?

  • 7. Data: 2010-12-21 19:26:07
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    On 21.12.2010 17:59, wiatrak wrote:
    > Państwo otrzymywać ekofakturę - elektroniczny obraz faktury. Od tej pory
    > faktura będzie wysyłana do Państwa co miesiąc na niniejszy adres e-mail,

    ...czyli znowu kręcenie, mącenie i wprowadzanie w błąd.
    Co w końcu dostanę - fakturę czy obraz faktury? A może ekofakturę?

> [...]
    > iż od 1 stycznia 2011 roku wchodzi w życie nowe rozporządzeniem Ministra
    > Finansów z dnia 7.10. 2010 w sprawie przesyłania i przechowywania faktur

    No i co wynika z tego, że wchodzi to rozporządzenie? Jaki to ma związek
    z ekofakturą? Rozporządzenie jest takie mocne, że wprowadziło ten termin
    - ekofaktura?
    Co za kretyn z tepsy stworzył ten tekst.

    No i co mają zrobić ci, którym potrzebne są faktury do celów rozliczeń
    podatkowych i przedkładania ich w urzędzie skarbowym. Może by tepsa, tak
    biegła w sprawach interpretacji przepisów podatkowych, wyjaśniła te
    sprawy z MF i poinformowała uszczęśliwianych ekofakturą abonentów w tej
    kwestii.
    Wszak walcząc z NOMem poradziła sobie na tym polu doskonale.

    No i pytanie zasadnicze - na jakie podstawie tepsa samowolnie
    zadecydowała o zmianie formy faktury?
    Ten karaj jest już taki gówniany, że w majestacie prawa tepsa może to
    zrobić bez zgody abonenta?
    --
    Olek

  • 8. Data: 2010-12-21 19:33:14
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "M" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    y.googlegroups.com...
    A ode mnie BL nie chciała przyjąć prośby o pozostawienie bez zmian
    faktur papierowych. Tłumaczyła że jest to zgodne z wymaganiami UKE,
    ---------

    Ty nie masz prosić, tylko żądać. I muszą zgłoszenie przyjąć i podać ci numer
    zgłoszenia. Nikt ci łachy nie robi, tylko musisz byc stanowczy.

    wiatrak

  • 9. Data: 2010-12-21 21:24:36
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-12-21 20:22, M pisze:

    > Poza tym coś nie mogę znaleźć tego rozporządzenia MinFin
    > o którym mowa w mailu - z tą datą widzę tylko projekt. Zna ktoś może
    > konkretny numer opublikowanego Dz.U. - czy to nadal tylko projekt?

    http://www.mf.gov.pl/dokument.php?const=3&dzial=135&
    id=232702

    Tylko to NIE JEST obligatoryjne wystawianie faktur, a dozwolone. I to za
    zgodą obu stron :-)

  • 10. Data: 2010-12-22 10:42:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Olek" <o...@p...onet.pl> napisał w

    > ...czyli znowu kręcenie, mącenie i wprowadzanie w błąd.
    > Co w końcu dostanę - fakturę czy obraz faktury? A może
    > ekofakturę?

    Wyjasnij sobie z urzedem skarbowym albo lepiej z NSA :-)

    Obraz faktury to chyba lekkie naduzycie, jesli nie byla wczesniej
    drukowana i skanowana :-)

> [...]
    > uszczęśliwianych ekofakturą abonentów w tej kwestii.
    > Wszak walcząc z NOMem poradziła sobie na tym polu doskonale.

    Nie wiem jak teraz, ale niedawno proponowali ze co miesiac bedzie
    ... hm .. moze i obraz faktury e-mailem, a raz do roku zbiorczo 12
    fakturek poczta. Dopoki nie przyjdzie kontrola na biezacy rok - do
    zaakceptowania.

    W innych przypadkach podatnikom doradza sie zgiac fakture na pol
    przed ksiegowaniem - no co, poczta przyslali, kto udowodni ze
    wydrukowalem na wlasnej drukarce [uwaga na drukarki kolorowe].

    > Ten karaj jest już taki gówniany, że w majestacie prawa tepsa
    > może to zrobić bez zgody abonenta?

    A kto powiedzial ze w majestacie ? :-)

    J.