  • Data: 2023-12-13 09:11:42
    Temat: Re: Hakowanie infrastruktury za pomocą wyrafinowanych narzędzi
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.12.2023 o 21:31, heby pisze:

    > Jak widzisz, nawet cły ten wysiłek jest niewystarczający aby usunąć
    > wszystkie problemy. Ale przynajmniej mamy pojedyncze a nie tysiące.
    >
    > A tu ktoś se bierze Linuxa, bo u szwagra działa.

    > A ile są warte i czy wiesz jak wygląda typowy flow tego typu? Widziałeś
    > kiedyś testowanie tego typu od środka lub uczestniczyłeś w tym procesie?
    A ty byłeś? że zadajesz takie głupie pytania?

    Wystarczy że przeczytałem jaki był efekt końcowy, pośpiech jest wskazany
    przy łapaniu pcheł a nie konkurowaniu z aribusem, dali dupy po całości
    bo poszli na skróty, zamiast zaprojektować nowy samolot z cała
    certyfikacją co długo trwa zaczęli przerabiać stary aż stał się
    niestabilny, no to dodali komputer który miał to zniwelować ale nie
    przeszkolili pilotów jak się to obsługuje bo znowu to trwa tylko
    wprowadzili do użytku, to plus błędy w programie to gotowy przepis na
    katastrofę.
    Tak więc między bajki można włożyć 'głębokie' testowanie nawet w
    lotnictwie, jak się szefostwo śpieszy to wszystko się da.
    Bezpieczeństwo lotów podobnie jak BHP w zakładach jest pisane krwią, kto
    nie wierzy niech poogląda 'katastrofy w przestworzach', masa tego jest.

    --
    Janusz