-
Data: 2023-12-13 09:11:42
Temat: Re: Hakowanie infrastruktury za pomocą wyrafinowanych narzędzi
Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 12.12.2023 o 21:31, heby pisze:
> On 12/12/2023 21:20, Janusz wrote:
>>> W lotnictwie testuje się software, firmware i hardware technikami
>>> kosmicznie wręcz intensywnymi. Co się da, weryfikujemy formalnie. Co
>>> nie, weryfikujemy coverage, lintem, randmizacją, unittestami,
>>> testami. Ludzie szukaja dziury w całym i staja na głowie, aby to
>>> "całe" było jak najmniejsze aby jak najłatwiej było je ogarnąć.
>> Taaa a później przychodzi boening i wypuszcza gniota
>
> Jak widzisz, nawet cły ten wysiłek jest niewystarczający aby usunąć
> wszystkie problemy. Ale przynajmniej mamy pojedyncze a nie tysiące.
>
> A tu ktoś se bierze Linuxa, bo u szwagra działa.
>
>> , dopiero 3 katastrofa powoduje uziemienie wszystkich z tej serii i
>> poprawki oprogramowania, więc widać ile te testy są warte.
>
> A ile są warte i czy wiesz jak wygląda typowy flow tego typu? Widziałeś
> kiedyś testowanie tego typu od środka lub uczestniczyłeś w tym procesie?
A ty byłeś? że zadajesz takie głupie pytania?
>
Wystarczy że przeczytałem jaki był efekt końcowy, pośpiech jest wskazany
przy łapaniu pcheł a nie konkurowaniu z aribusem, dali dupy po całości
bo poszli na skróty, zamiast zaprojektować nowy samolot z cała
certyfikacją co długo trwa zaczęli przerabiać stary aż stał się
niestabilny, no to dodali komputer który miał to zniwelować ale nie
przeszkolili pilotów jak się to obsługuje bo znowu to trwa tylko
wprowadzili do użytku, to plus błędy w programie to gotowy przepis na
katastrofę.
Tak więc między bajki można włożyć 'głębokie' testowanie nawet w
lotnictwie, jak się szefostwo śpieszy to wszystko się da.
Bezpieczeństwo lotów podobnie jak BHP w zakładach jest pisane krwią, kto
nie wierzy niech poogląda 'katastrofy w przestworzach', masa tego jest.
--
Janusz
Następne wpisy z tego wątku
- 13.12.23 09:13 Janusz
- 13.12.23 10:27 LordBluzg(R)??
- 13.12.23 13:00 Janusz
- 13.12.23 13:01 Janusz
- 13.12.23 13:16 J.F
- 13.12.23 13:20 LordBluzg(R)??
- 13.12.23 14:03 J.F
- 13.12.23 14:38 Janusz
- 13.12.23 14:39 Janusz
- 13.12.23 14:41 Janusz
- 13.12.23 14:49 LordBluzg(R)??
- 13.12.23 14:57 Jarosław Sokołowski
- 13.12.23 15:02 J.F
- 13.12.23 15:13 SW3
- 13.12.23 15:29 LordBluzg(R)??
Najnowsze wątki z tej grupy
- SEP 1 kV E
- Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- starość nie radość
- Ataki hakerskie
- Akumulatorki Ni-MH AA i AAA Green Cell
- Dławik CM
- JDG i utylizacja sprzetu
- Identyfikacja układ SO8 w sterowniku migających światełek choinkowych
- DS1813-10 się psuje
- Taki tam szkolny problem...
- LIR2032 a ML2032
- SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- olej psuje?
- Internet w lesie - Starlink
- Opis produktu z Aliexpress
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=