eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaHakowanie infrastruktury za pomocą wyrafinowanych narzędzi › Re: Hakowanie infrastruktury za pomocą wyrafinowanych narzędzi
  • Data: 2023-08-28 15:08:25
    Temat: Re: Hakowanie infrastruktury za pomocą wyrafinowanych narzędzi
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 28 sierpnia 2023 o 15:02:55 UTC+2 Robert Wańkowski napisał(a):
> [...]
    (przykładowo) w prawo - to jest jasne
    (przykładowo) w lewo - no i tu nie potrafię
    > "BEZ jady" może nic nie robi, po czasie wraca do pozycji wyjściowej. Ma
    > np. 2 min na zjazd ze zwrotnicy.

    Tak też kombinowałem, ale trzeba pamiętać, że to technologia circa może nawet sprzed
    I wojny światowej,
    a na pewno nie później niż 20-lecie (i to raczej wczesne - musiałbym sprawdzić w
    książce).
    To jakby to było zrobione?
    Ładuje się jakiś kondensator, a ponieważ ma znaną upływność, to się w te 2 minuty
    rozładuje?