  • Data: 2011-04-28 22:09:02
    Temat: Re: Hak holowniczy i czujniki cofania
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-28 21:14, PeJot pisze:
    > Czołem.
    >
    > Ciekawa sprawa z czujnikami cofania w Skodzie Fabii II. Po montażu haka
    > holowniczego czujniki w ogóle nie reagują na jego obecność i działają
    > całkiem normalnie. Kula haka jest poza wiązką dwóch środkowych
    > czujników. Martwiłem się że przy haku czujniki cofania będą nieustannie
    > wyły przez niego i nieużywany hak trzeba będzie demontować, albo
    > odłączać czujniki, a tu taka niespodzianka. A druga niespodzianka to ta,
    > że Fabia II poradziła sobie ze światłami przyczepy bez stosowania
> [...]
    1. z hakiem to mnie zaskoczyles ;) 3 auto z hakiem i czujnikami i nigdy
    nie bylo zadnego problemu z nimi. Czyzbys spotkal sie z sytuacja gdy hak
    przeszkadza czujnikom? ten czujnik musialby byc na srodku zderzaka

    2. na drugi raz nie pytaj w necie - pytaj u zdrodla, czyli w ASO.

    Jest sporo aut z multipleksem, do ktorych nie trzeba specjalnego modulu
    do podlaczenia haka - a wiazka podlaczenia haka sklada sie z przelotowej
    wytyczki wkladanej w gniazdo tylnej lampy

    Sa oczywiscie modele, ktore wymagaja miedzymordzia do tego - wowczas
    koszt samej instalacji wzrasta - ale od tego jest ASO, gdzie powinni Cie
    poinformowac jak jest w Twoim modelu.

    Nie opieraj sie co twierdza w necie - czesto (rowniez tutaj wypowiadaja
    sie osoby, ktore nie maja pojecia o czym pisza (jedynie gdzies cos
    slyszeli lub sobie sami wymyslili)

    --
    pozdr
    Adam (AL)