    From: "kamil" <k...@s...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: HaDeeRy
    Date: Thu, 9 Sep 2010 14:03:52 +0100

    "Grzegorz Krukowski" <r...@o...pl> wrote in message
    news:hodh869jqa0gm03u3djn4lnq575v89d6fc@4ax.com...
    > Właśnie czytam kolejną nawalankę HDR vs reszta świata. I tak do głowy
    > przyszedł mi pewien pomysł. Osobiście HDR odbieram jako coś
    > sztucznego. Mogę to zaakceptować przy fotografi we wnętrzach, gdy
    > istotne jest pokazaanie szczegółów (np. zabytkowy kościół), za to nie
    > trawię tego w widoczkach (vide niektóre panoramy limesa). Tyle tylko
    > że nie warto wylewać dziecka z kąpielą, gdyż to co razi w planie
    > ogólnym, może być OK przy dużym zbliżeniu. Przecież jak oglądamy
    > panoramę jako całość to nie widzimy wszystkich szczegółów w cieniu,
> [...]

    Zdjecie ma jeden cel - przekazac cos odbiorcy. Pomijajac tutaj "widoczek na
    gory z oczojebnym kontrastem" - jesli HDR wzmacnia przekazanie tresci, to
    niech sobie autor na zdrowie stosuje.

    Rownie dobrze mozna sie czepiac, ze Saudka prace sa do dupy, bo przeciez
    takich kolorow naprawde nie ma.

    Get over it.

    Pozdrawiam
    Kamil