  • Data: 2009-09-04 10:05:29
    Temat: Re: HTC S740 - Czy ktoś używa, warto?
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

    Waldek Godel wrote:
    > Opera Mobile, Opera Mini, Iris Browser plus parę jeszcze których nie
    > pomnę

    Opera Mobile jak wspomniałem: 8.65 sprzed dwóch lat, Mini korzysta z
    proxy i jest MIDP, a więc nie jest pełnoprawną przeglądarką (do banku się
    tym nigdy nie zaloguję), a Iris Browser został kupiony przez RIM i nie ma
    go - poza tym nie wiem, czy był na wersję bezdotykową Windows.

    > A po co ma docierać? Są setki już zrobionych tematów, tu jest tylko
    > drobny przykład:
    > http://wm-themes.com/load/7

    Wreszcie jakiś konkret :) Zabieram się za oglądanie :)

    > Owszem, nie, bo wcale nie trzeba ich pisać, w większości homescreenów
    > wystarczy podpiąć wywołania istniejących systemowych funkcji, tak jak w
    > oryginalnym homescreenie.
    > Można też sciągnąć już napisane

    No chyba, że producent ukrył przed tobą tego Home'a za pomocą własnego
    rozwiązania - podobnie bardzo mnie ciekawi, ilu użytkowników nowych HTC
    wie, że istnieje coś takiego, jak Today - Manila 3D pięknie go ukrywa.

    > dokładnie. A Nokia nie znajdzie wcale, bo nawet nie zacznie szukać

    I tu się zgadzam :)

    Jakub