    From: "Hals" <u...@v...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: HP LaserJet 1100 wydruki
    Date: Thu, 15 Mar 2012 15:56:48 +0100

    Użytkownik " quasi" <q...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jjqmgs$kbs$1@inews.gazeta.pl...
    > Toner na pewno był do 1100, kupowałem z www.instrukcje-kl.pl. Oprócz
    > wytrzepania odkurzałem (aż odkurzacz się
    > zapchał) kasetę odkurzaczem, natomiast wałki opc oraz magnetyczny myłem
    > spirytusem (normalnym 96% do picia, bo
    > taki akurat miałem). Do tej pory miałem plujkę i co chwilę był z nią
    > problem,
    > bo albo zasychała albo jak miałem
    > coś do wydrukowania to właśnie nie było tuszu. Myślałem że jak kupię laser
    > oprócz dosypania tonera raz na rok
    > nie trzeba będzie tam nic robić. Myślałem że w laserówkach się tylko
    > dosypuje
> [...]

    Przyznam że jestem pod wrażeniem - mocno się do tej drukarki przyłożyłeś.
    Skoro wałek magnetyczny myłeś, a pozostałe elementy dobrze odkurzyłeś to na
    wałku magnetycznym nie powinno być resztek tonera starego i nowego.
    Oryginalny HP wałek OPC średnio wytrzymuje 2 regeneracje. Warto kupić puste
    nieregenerowane tonery. Wychodzi taniej niż wymiana wałka OPC na jakiś tani
    zamiennik.
    Za to mam pewną wątpliwość odnośnie mycia spirytusem wałka OPC. Czy na
    skutek tej operacji nie zmyłeś warstwy światłoczułej zbyt mocno się do tej
    czynności przykładając - coś duża regularność na wydruku się pojawia.
    Oczywiście zakładam że przed Twoją regeneracją wydruki były poprawne.
    Wałek magnetyczny wystarczy że jest czysty, bez przyklejonych resztek
    tonera. Można go umyć "czymkolwiek"
    Może toner jeszcze się regularnie nie rozprowadził? Pokrywa jednolitą
    warstwą wałek magnetyczny?
    Czy kręcąc wałkiem OPC, wałek magnetyczny wównież się obraca?
    Wiele Ci nie pomogę - zbyt dużo niewiadomych.
    Ja po drukarce HP1100 (a właściwie Canon LBP-800) kupiłem HP2100 i 2200.
    Polecam taką zamianę.

    Pozdr. Hals.