  • Data: 2012-03-14 18:03:08
    Temat: Re: HP LaserJet 1100 wydruki
    Od: " quasi" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Toner na pewno był do 1100, kupowałem z www.instrukcje-kl.pl. Oprócz
    wytrzepania odkurzałem (aż odkurzacz się
    zapchał) kasetę odkurzaczem, natomiast wałki opc oraz magnetyczny myłem
    spirytusem (normalnym 96% do picia, bo
    taki akurat miałem). Do tej pory miałem plujkę i co chwilę był z nią problem,
    bo albo zasychała albo jak miałem
    coś do wydrukowania to właśnie nie było tuszu. Myślałem że jak kupię laser to
    oprócz dosypania tonera raz na rok
    nie trzeba będzie tam nic robić. Myślałem że w laserówkach się tylko dosypuje
    toner, a tu się okazuje że jeszcze
    należy wymieniać wałek opc.

    Jak kupiłem tę drukarkę to:
    1. Przyszła bez kabla, kupiłem przejściówkę usb-centronics, ale znowu zonk bo
    się okazało że w tej drukarce jest
    mini centronics więc trzeba mieć specjalny kabel, który tez kosztuje. Miałem
    akurat gniazdo centronics wolne
    więc dolutowałem je bezpośrednio do płyty głównej i to działa.

    2. Okazało się że separator jest skopany, wciąga po dwie kartki. Będę musiał
    go wymienić albo zregenerować.
    3. Drukuje cholernie wolno, głównie pdf'y ale tutaj już wyczaiłem że pomaga
    skonwertowanie większego pdf'a na
    postscript.
    4. Okazało się że jak dosypałem tonera to drukuje byle jak, więc odpada
    drukowanie na niej bardziej oficjlanych
    dokumentów, które będą szły do ludzi.

    Czyli według Ciebie jak wymyje wałek magnetyczny izopropanolem to bedzie
    dobrze? Drugie pytanie czy wałek opc
    kwalifikuje się do wymiany, czy jeszcze może być? Zastanawiam się czy go
    wymienić.

    Oczywiście robię to tylko dlatego, że mam kasetę pełną tonera - następnym
    razem kupię gotową kasetę z nowym opc.
    Samodzielne zasypywanie przy koszcie zamienników się nie opłaca.