    From: "...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: HP LaserJet 1100 wydruki
    Date: Sat, 10 Mar 2012 18:59:29 +0100

    Dnia Sat, 10 Mar 2012 16:49:30 +0000 (UTC), quasi napisał(a):

    > Witajcie,
    > Posiadam drukarkę jak w temacie. Co może być przyczyną wydruku jak tutaj
    > http://imageshack.us/photo/my-images/15/wydrukd.jpg
    >
    > Wygląda to tak jakby niektóre wiersze były niedodrukowane. Lepiej to widać
    > przy drukowaniu np. zdjęć. Ponadto przy drukowaniu bardziej wymyslnych rzeczy
    > np. rysunki z cienkimi liniami to takie detale nie są drukowane.
    >
    > Dodam, że toner dosypywałem samodzielnie, a laser czyściłem. Wydruk nie jest
    > czarny (ale to pewnie jest wina słabej jakości tonera) jak się drukuje z
> [...]

    A przy dosypywaniu tonera czyściłeś pojemnik na "ślepy toner", tam zawsze
    zbiera się nadmiar tonera i potem mogą być kłopoty.
    Natomiast to co widac na zdjęciu to wygląda na słaba jakość tonera.
    Ja do swojej 1100 kupuję tylko regenerowane kasety od pryzmaty.pl
    Jakość porównywalna z HP a cena to prawie połowę oryginału.
    --
    ...:::WISKOLER:::...

    Stirlitz migiem uciekł przez okno.
    Mig skrył się w chmurach.