  • 11. Data: 2009-11-17 13:28:52
    Temat: Re: Gwint statywu - 1/4 3/8 czy inne? Canon 450D
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 17 Nov., 14:15, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...USUNTO.pl> wrote:

    > Dla ciebie PAN Libiszewski, chamie.

    no to wrzucamy ponownie do kwarantanny tym razem na roczek.
    gydybys wypadl , to przypomnij bede wdzieczny.

    chamstwo trzeba rugowac.

  • 12. Data: 2009-11-17 15:47:30
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-11-17 14:19:34 +0100, StaM <a...@y...com> said:

    > 1/4" 20
    > StaM

    Możesz rozwinąć? Co znaczy te 20?
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2009-11-17 16:42:01
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 17 Lis, 16:47, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:

    > Możesz rozwinąć? Co znaczy te 20?
    > --
    > JAwww.skanowanie-35mm.pl
    Powaznie pytasz?
    20 gwintow na inch.
    Zobacz tutaj:

    http://www.wikihow.com/Read-a-Screw-Thread-Callout
    StaM

  • 14. Data: 2009-11-17 16:42:48
    Od: Andrzej Libiszewki <a...@g...USUNTO.pl>

    XX YY pisze:

    > no to wrzucamy ponownie do kwarantanny tym razem na roczek.

    Przecież i tak ci straszliwie KF przecieka, nie wytrzymasz :)

    > gydybys wypadl , to przypomnij bede wdzieczny.

    Jak masz słabą pamięć to mniej masełka jedz...

    > chamstwo trzeba rugowac.

    Niestety, jak do tej pory nikt nie wpadł jak cię stąd wyrugować.

  • 15. Data: 2009-11-17 16:50:20
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> napisał:

    > Możesz rozwinąć? Co znaczy te 20?

    Skok gwintu. 20 zwojów/cal.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 16. Data: 2009-11-17 17:33:38
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-11-17 17:42:01 +0100, StaM <a...@y...com> said:

    > Powaznie pytasz?
    > 20 gwintow na inch.
    > Zobacz tutaj:

    Poważnie.
    Skoku gwintu nie podaje się, jeżeli jest on normatywny. Podaje się go
    tylko w sytuacji, gdy gwint ma inny skok, niż norma przewiduje.
    Np. M8, to gwint metryczny, a M8x1 to gwint metryczny drobnozwojowy o
    skoku 1 mm. To samo się tyczy gwintów Withworth'a.

  • 17. Data: 2009-11-17 17:49:29
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Andrzej Libiszewski pisze:
    > Znowu swoją wtopę próbujesz przetworzyć w sukces?

    Ja się poważnie zastanawiam, czy to nie jest jakiś wysoko postawiony
    polityk, któremu się nudzi w urzędzie. Wszystkie cechy - głupi,
    upierdliwy, na niczym się do końca nie zna, choć przecież wie wszystko i
    nigdy się do błędów nie przyznaje.
    Albo notariusz jakiś czy komornik... ewentualnie dyrektor spółki kolejowej.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 18. Data: 2009-11-17 18:23:53
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 17 Lis, 18:33, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:

    > Poważnie.
    > Skoku gwintu nie podaje się, jeżeli jest on normatywny.

    ... nie wiem dlaczego podawali mi ten niepotrzebny drugi numer na
    blueprincie.
    Moglem zamiast 1/4 20 gwintowac sobie 1/4 28 tez popularny gwint w
    USA. Nie znam sie jednak.

    http://cgi.ebay.com/Adorama-3-Sec-39-1-4-Bkg-Lightst
    and-1-4x20-Screw-Tip_W0QQitemZ330376968889QQcmdZView
    ItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item4cec007ab9

    > Nie odpowiadam na treści nad cytatem

    .... acha;)
    StaM

  • 19. Data: 2009-11-18 17:14:11
    Od: XX YY <f...@g...com>

    podawali mi ten niepotrzebny drugi numer na
    > blueprincie.
    > Moglem zamiast 1/4 20 gwintowac sobie 1/4 28 tez popularny gwint w
    > USA. Nie znam sie jednak.

    20 cwartek z gwinta to nie malo
    28 cwiatek to jeszcze wiecej
    tego nawet ten rosjanin co pobil rekord swiata i po czym zmarl by nie
    pobil.

    no , no , no..kapleusze z glow.

  • 20. Data: 2009-11-18 19:03:09
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 18 Lis, 18:14, XX YY <f...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > 20 cwartek z gwinta to nie malo
    > 28 cwiatek to jeszcze wiecej
    > tego nawet ten rosjanin co pobil rekord swiata i po czym  zmarl by nie

    28 polskich cwiartek to nie cale dwa galony. Wypijalo sie jakiegos
    Smirnoffa lub Gordon'sa w tydzien, samemu.
    Jednak nie polecam bo gorzko mozna za to zapacic. Nic nie ma za darmo
    mowiac potocznie.
    StaM