eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaGwarancja Nikon Polska - paranojaRe: Gwarancja Nikon Polska - paranoja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: "Santana" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Gwarancja Nikon Polska - paranoja
    Date: Thu, 18 Feb 2010 12:11:04 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 33
    Message-ID: <hlj5jp$g2k$1@news.interia.pl>
    References: <hlj4ic$dql$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089079022020.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.interia.pl 1266489785 16468 89.79.22.20 (18 Feb 2010 10:43:05 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 18 Feb 2010 10:43:05 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
    In-Reply-To: <hlj4ic$dql$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-Priority: 3
    X-Authenticated-User: santana % interia+pl
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:848962
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Sławek Drogosz" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hlj4ic$dql$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Opiszę pewien przypadek klienta:
    > 1.) Klient zakupił body Nikona z obiektywem - sklep wyadał kartę
    > gwarancyjną i paragon
    > 2.) Klient po sprawdzeniu sprzętu (po kilku dniach) podbił kartę
    > gwarancyjną - sklep wypełnił pola: model aparatu, numer seryjny, data,
    > pieczątka i podpis
    > 3.) Po kilku miesiącach Klient na gwarancji chciał odesłać body z
    > obiektywem celem regulacji FF i tutaj zaczęły się jego problemy:
    > a) Serwis Nikon wymaga koniecznie dowodu zakupu - paragon lub faktura,
    > podbita gwarancja nie jest wystarczająca (na marginesie - można jej wogóle
    > nie podbijać)
    > b) Klient zagubił paragon
    > c) Klient zwrócił sie do sklepu celem wydania wtórnika paragonu:
    > d) Sklep może wydać wtórnik - ale wymaga podania dokładnej daty zakupu i
    > jaki sprzęt był kupowany lub numeru paragonu (po numerze seryjnym nie
    > potrafią zidentyfikować transakcji)
    > e) Klient nie pamięta dokładnej daty zakupu a sklep nie wydaje wtórnika
    > f) Klient traci gwarancję
    >
    > Co o tym sądzicie - jakaś paranoja. Jak byście rozwiązli zaistniały
    > problem Klienta. Wniosek paragony spinać razem z gwarancją (i jeszcze
    > zrobić ksero na wypadek gdyby wyblakły).
    >

    Ja sądzę że klient jest bałaganiarz bo zgubił paragon, a teraz tupie nóżką
    że serwis jest be :)
    Pozdrawiam
    P.S. Odkąd pamiętam , gwarancja była ważna wraz z dowodem zakupu. Coś się
    zmieniło?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: