-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: " Johnny Hooker" <j...@W...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje?
Date: Mon, 16 Aug 2010 00:24:13 +0000 (UTC)
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 27
Message-ID: <i4a0fd$rg1$1@inews.gazeta.pl>
References: <4...@n...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: localhost
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1281918253 28161 172.20.26.241 (16 Aug 2010 00:24:13 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 16 Aug 2010 00:24:13 +0000 (UTC)
X-User: johnny_hooker
X-Forwarded-For: 221.238.17.245
X-Remote-IP: localhost
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2303944
[ ukryj nagłówki ]sop3k <s...@o...pl> napisał(a):
> http://gun-engine.pl/
>
> Nie wiem czy to lobby, czy naprawdę stworzenie linii produkcyjnej dla
silników
> o
> konstrukcji którą może wykonać człowiek w garażu jest, aż tak trudne?
Przecież
> firma która wypuszcza taki silnik na rynek, w mgnieniu oka zdobywa jego duża
> część. Gdzie popełniam błąd w moim rozumowaniu.
Zadaj sobie np. pytanie, dlaczego operatorzy sieci komórkowych, zamiast
wodzić się za łby - i przechwytywać klientów konkurentom - woleli raczej
dogadać się co do "podziału tortu". I dlaczego takie ciche porozumienia wcale
nie są niczym niecodziennym; żadną-tam "spiskową teorią". Spiskową praktyką
raczej.
Czym innym jest być entuzjastą techniki, który docenia walory nowej
konstrukcji - a czym innym właścicielem fabryki, która ma produkować...
przede wszystkim PIENIĄDZE. Skoro ludzie kupują samochody z silnikami o
starej konstrukcji - to właściwie czemu robić nagłe zwroty, przezbrajać
fabryki, testować nową konstrukcję, homologować, ubiegać się o świadectwa
bezpieczeństwa itp. itd.? Przecież sprzedaż cały czas jakoś idzie...
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Następne wpisy z tego wątku
- 16.08.10 08:33 J.F.
- 16.08.10 10:23 n...@o...pl
- 16.08.10 10:23 n...@o...pl
- 16.08.10 10:51 Jakub Witkowski
- 16.08.10 10:52 Jakub Witkowski
- 16.08.10 10:57 PaPi
- 16.08.10 17:29 Patryk
- 16.08.10 20:52 Adam Płaszczyca
- 16.08.10 23:52 Jurand
- 17.08.10 02:04 Johnny Hooker
- 17.08.10 02:06 Johnny Hooker
- 17.08.10 02:08 Johnny Hooker
- 17.08.10 02:13 Johnny Hooker
- 17.08.10 02:17 Johnny Hooker
- 17.08.10 02:22 Johnny Hooker
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe