eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyGrzanie po wymianie tarcz i klockówRe: Grzanie po wymianie tarcz i klocków
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.one
    t.pl
    From: "kogutek" <k...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Grzanie po wymianie tarcz i klocków
    Date: Wed, 31 Mar 2010 14:54:55 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 30
    Sender: n...@n...onet.pl
    Message-ID: <3...@n...onet.pl>
    References: <0...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1270040095 28587 213.180.130.18 (31 Mar 2010 12:54:55 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 31 Mar 2010 12:54:55 +0000 (UTC)
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 195.69.80.7, 10.174.28.54
    X-User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.9) Gecko/20100315
    Firefox/3.5.9
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2268640
    [ ukryj nagłówki ]

    > On Wed, 31 Mar 2010 12:10:23 +0200,  DoQ wrote:
    > >Otoż to.  Niektórzy podobnie upierają się że akumulatory litowo
    > >polimerowe (i jonowe) trzeba uprzednio "uformować", a wtedy trzymaja 2x
    > >dluzej :)
    >
    > To sa ci co to sprzedaja bateryjki do telefonow co to "bez Kozery
    > powiem 3000"
    >
    > >Jak juz pisalem niejednokrotnie kilkuset kilometrowe
    > >"docieranie" hamulców to chwyt producentów, co by zwalić winę na
    > >użytkownika w razie ew. reklamacji.
    > >ATSD samochodem prosto z salonu też nikt nie turla się 50km/h drżąc z
    > >obawy o nowe, fabryczne hamulce - ale zaraz ktos pewnie napisze ze
    > >samochod przejechal 500km po fabrycznym torze:)
    >
    > No coz, producent w ogolnosci zaleca ostrozniejsza jazde przez
    > pierwsze tysiace kilometrow, ale tarcze fabrycznie nowe sa plaskie, a
    > nie pofaldowane. Jak dlugo, czy musi i czym grozi niedopasowanie
    > klocka do tych nierownosci to nie bede zgadywal.
    >
    > Ale tu tak czy inaczej jest cos innego - klocki dociskaja do tarczy
    > stale i dlatego sie "nieludzko grzeje".
    >
    > J.
    >
    Mógłbyś rozwinąć temat wpływu pofałdowania tarcz. Oraz jakbyś wyjaśnił co ma się
    dopasowywać w szlifowanych tarczach i szlifowanych klockach. To byłbym wdzięczny.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: