eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleGrzane manetki i bonusik o ABS w motocyklu. › Re: Grzane manetki i bonusik o ABS w motocyklu.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!b
    order1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!novia!nx02.iad01.newshosting.com
    !newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-0
    2.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    References: <4c8aacd4$0$20993$65785112@news.neostrada.pl>
    <i6fe4c$7s$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <i6fe4c$7s$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: Grzane manetki i bonusik o ABS w motocyklu.
    Date: Sat, 11 Sep 2010 12:24:01 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Lines: 46
    Message-ID: <4c8b58be$0$27023$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.20.102.144
    X-Trace: 1284200639 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27023 83.20.102.144:57088
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:628912
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Budyń" <b...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:i6fe4c$7s$...@i...gazeta.pl...
    > Masz zepsuty motur.

    Nie ja. Klient u znajomego mechanika.

    > Konkluzją powinno być -zepsute motury należy naprawic bo są niebezpieczne.

    Tak tez sie dzieje.

    > Niezaleznie od tego czy zepsuty jest abs czy odkręcona nakretka osi koła.
    > Jak błotnik zacznie haczyć o koło to go zdejmiesz czy naprawisz?

    A blotnik sam z siebie bez ostrzezenia zaczyna haczyc o kolo? A nakretka osi
    kola sama z siebie sie odkreca po ilus tam km?

    Taka awaria ABS'u w dwuletniej maszynie, ktora do tej pory serwisowana byla
    w ASO moim zdaniem calkowicie wyklucza jakiekolwiek bezpieczne poruszanie
    sie tym motocyklem. Jezeli zapalilaby sie kontrolka - ok, wiem ze musze
    uwazac, ale podkreslam, ze ta awaria nastapila nagle, bez ostrzezenia i
    kontrolka sie nie swieci. Rownie dobrze moglbym czuc uraz do pekajacych ram
    w GSR'ach i powiedziec, ze na 100% predko nie kupie suzuki ze skrecana w
    glowce rama... ale tego nie widzialem na zywo.

    Ciekawe czy bedziesz dalej taki pewny co do bezawaryjnosci i koniecznosci
    naprawiania zepsutych wynalazkow, jak Tobie (czego Ci nie zycze) przy 90
    km/h calkowicie zablokuje przednie kolo i nie odpusci przez najblizsze 5-8
    sekund.

    W puszce nie spotkalem sie z takim przypadkiem - jak ABS pada to po prostu
    nie dziala, a nie blokuje wszystkie kola.

    A do AZ:
    jesli chodzi o dlugosc to wystarcza kabli (nie musze przedluzac), ale
    chcialem upchnac w oryginalne miejsca laczenia (pod bakiem jest pierwszy
    komplet zlaczy) przy zostawieniu glownego sterownika w okolicy przekaznikow
    (pod siedzeniem, kolo aku). Od manetek laczenie wyszlo ok, a sterowniki
    lacza sie pod bakiem kompletnie bez jakiejkolwiek oslony. Jesli dlugosci
    kabli od manetek i od sterownikow bylyby takie same - nie mialbym podstaw do
    narzekania.


    --
    pzdr:
    Ivam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: