  • Data: 2010-10-04 19:24:58
    Temat: Re: Grzane manetki i bonusik o ABS w motocyklu.
    Od: falco <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-02 19:24, Ivam pisze:

    > Na sterowniku - tym z guzikami do wlaczania/wylaczania.

    Takie też i mam i wreszcie znalazłem czas aby je założyć. ;)
    Co do długości przewodów, itp. to do Trampka pasuje bez problemu, wiązka
    od centralki jest nawet ze sporym zapasem. Na "sucho" w garażu
    nagrzewają się bardzo szybko, zobaczę jak wyjdzie w praniu.

    Radełkowanie Sportów jest o wiele lepsze niż w oryginale, zobaczymy jak
    będzie z trwałością.

    P.S. Oryginalna wiązka jest podłączana bezpośrednio pod aku, czyli ma
    stałe zasilanie. Nie chcąc ciąż kabli nie da się inaczej podłączyć, więc
    trochę lipa, bo można się zapomnieć. Niby jest czujnik odłączający
    grzanie gdy aku spada poniżej minimum do odpalenia, ale nie wiem czy nie
    warto tak przerobić końcówki, aby wpiąć się w zasilanie po "15", czyli
    stacyjce.

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175