  • Data: 2010-09-15 19:15:51
    Temat: Re: Grzane manetki i bonusik o ABS w motocyklu.
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Nie wiem czy kogokolwiek poza Falco (ktory chyba jezdzi, bo nic nie
    pisze;P), ale przedstawie krotka recke grzanych minetek.

    Primo:
    na sterowniku (tym z guzikami - montowanymi gdzies na kierownicy) musi byc
    napisane v.7a. Pierwsze, ktore sprawialy problemy (nie dalo sie zwiekszyc
    mocy grzania) mialy oznaczenie v.7 i bardzo liche wtyczki laczace sterowniki
    ze soba. Druciki wygladaly jak szpilki, a w wersji v.7a sa grube i wielkie
    wtyczki wygladajace jak wtyczki typu DIN do wzmacniaczy (jednak wiecej
    pinow) z pinami konkretnej grubosci.

    Co do samego grzania:
    Juz na minimum podczas ostatnich wyjazdow do pracy (temp. w okolicach 10*) w
    zupelnosci wystarczalo. Ochrona przed wiatrem we fazerze jest na tyle duza,
    ze wlasciwie ochlodzenie dloni nastepowalo tylko w momencie hamowania lub
    uzywania sprzegla. W deszczu te 30% mocy bylo troszeczke malo, ale i tak o
    wiele poprawialo komfort podrozy.

    Moim zdaniem jest to najlepiej wydane 165zl jakie wlozylem w motocykl i
    zaluje, ze nie kupilem wczesniej tych manetek.

    Braklo mi slow, zeby opisac jak bardzo jestem zadowolony z tego urzadzenia i
    polecam kazdemu.

    Z wad:
    - problemy z kablami (gdyby kable do laczenia sterownikow ze soba byly tak
    dlugie jak zasilanie manetek to nie mialbym zadnych uwag w tej materii) i
    wtyczkami w wersji v.7
    - troszeczke zbyt male guziki, ktore ciezko sie obsluguje w rekawiczkach,
    ale nie jest to na tyle trudne, zeby mialo powodowac wielkie zagrozenie na
    drodze
    - diody wskazujace moc i dzialanie urzadzenia sa niewidoczne w sloncu (niska
    temp. nie wyklucza tego, zeby dzien byl jasny)

    Z zalet:
    - cieplo w rece, w deszczu rekawiczki potrafia nawet schnac
    - przyjemna w dotyku guma
    - sa grubsze niz oryginaly (mam spore rece i tak czy siak chcialem wymienic
    oryginalne manetki na takie o wiekszej srednicy zewnetrznej)

    Tyle w temacie;)

    --
    pzdr:
    Ivam