  • Data: 2010-10-02 17:32:19
    Temat: Re: Grzane manetki i bonusik o ABS w motocyklu.
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Rezmer" <p...@e...net.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:i8593n$hk1$...@i...gazeta.pl...
    > Prędzej spodziewałbym się utraty hamulców przy jego awarii niż "stawania
    > dęba".

    A wiesz, ze ja tez? W ogole dla mnie idealna opcja to jest pojawienie sie
    bledu na wyswietlaczu i calkowite wylaczenie ABS'u i pozostawienie samego
    hamulca.

    > Może to jednak problem z pompą hamulcową?

    Nie. Problem sie rozwiazal, ale nie pamietam, ktora czesc w ukladzie padla.
    Na 90% pompa ABS'u, ale nie dam w tej chwili sobie reki uciac. Pompa
    hamulcowa byla ok, zreszta z tego co wiem koles wybral sie na wycieczke
    ~300km w jedna strone z poodpinanymi czujnikami od ABS'u i stwierdzil, ze
    hamulce dzialaja zupelnie normalnie i ok.

    --
    pzdr:
    Ivam