  • 171. Data: 2009-07-21 14:40:09
    Temat: Re: Grupa robocza.. z cyfry
    Od: XX YY <j...@u...at>

    > Otóż, wbrew wszystkim naukom akademii ekonomicznych, nie zawsze trzeba
    > towar wystawiać żeby go sprzedać.

    ale ekonomia tego nie uczy.
    ekonomia uczy sprawnego zarzadzania zasobami.

  • 172. Data: 2009-07-21 14:48:46
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    John Smith pisze:

    > Jakość nie jest warunkiem sztuki.
    > Jakość jest warunkiem dobrego rzemiosła.
    > Sztuka zaczyna się tam, gdzie jakość przestaje mieć znaczenie.

    a co rozumiesz przez jakość?

    Jakość to dla mnie to coś czego nie da się opisać czyli połączenie
    warsztatu i artyzmu. Poza tym technika u artysty może zejść na drugi
    plan a nawet iść sobie gdzieś obok bo liczy się zgłębiany temat a nie
    fotografia i technologia. Zaś u wykładowcy roszczącego sobie prawo do
    bycia mentorem, warsztat musi być cacy choć może ulec wszelkim
    ekstrawagancją które mają uchwyć wizje.
    Nadal nikt mi nie odpowiedział czy wspomniani autorzy są wstanie
    sprostać sesją wysoko budżetowym, zaś w ich portfolio nie można na to
    pytanie znaleźć odpowiedzi. Zaś jeśli lubią po megalomańsku filozofować
    to niech lepiej wydadzą książkę, przy skutecznym spamie na pewno
    wyprzedają cały nakład jak to niektórym z grupy się udało ;).

    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 173. Data: 2009-07-21 14:55:28
    Od: XX YY <j...@u...at>

    > Bo możesz dać upust swojej nieograniczonej wyobraźni. I o to chodzi w tym
    > kursie;)
    >
    > Pozdrawiam
    > Marek

    temat jest coraz ciekawszy bo ( odkad wyszlo na jaw) mozna sobie na
    podstawie przytoczonego materialu pojezdzic po zpafowcu jak po burej
    suce,
    a taka przyjemnosc zdaza sie rzadko.
    bedzie sie dlugo jeszcze toczyl gdyz uczucie nienawisci siedzi w
    czlowieku mocniej od uczucia milosci.
    uczucie nienawisci jest czescia instynktu zachowania gatunku
    uczucie milosci jest czescia instynktu przedluzenia gatunku.
    a zeby moc przedluzyc najpierw trzeba zachowac - tak wiec uczucie
    nienawisci dominuje.

    pare watkow dalej ktos wskazal na swoje prace , fenoemnalne ,
    swietne.
    to dziala oniesmielajaco . poziom dla wiekszosci jesli nie prawie dla
    wszystkich jest nieosiagalny.
    zero rezonansu - trzebaby rozbudzic uczucie milosci , a ze
    przyjemniej i latwiej jest wzbudzisc uczucie nienawisci
    tak wiec jad bedzie sie saczyl jeszcze dluzszy czas.

    Panowie proponuje Wam za cene dobrowolnych skladek na rzecz dowolnego
    sierocinca w krakowie mozliwosc konwersacji intelektualnych za pomoca
    sieci z moim umyslem. A ten ma horyzonty nieskonczone , gdyz jest
    tworem boskim lub tworem natury - a ta jest nieskonczona. tak wiec
    macie szanse poprawic swoje fotografie.
    Warunkiem jest dowod przelewu.
    referncje - aktualny watek zdjecie miesiaca.

    XXX

  • 174. Data: 2009-07-21 14:59:08
    Od: John Smith <u...@e...net>

    cichybartko napisał(a):

    > a co rozumiesz przez jakość?

    Masz rację, byłem nieprecyzyjny, chodziło mi raczej o warsztat.

    > Zaś u wykładowcy roszczącego sobie prawo do
    > bycia mentorem, warsztat musi być cacy choć może ulec wszelkim
    > ekstrawagancją które mają uchwyć wizje.

    Chyba, że rozmowa toczy się na poziomie osób dobrze rozumiejących, że
    warsztat można opanować samemu na podstawie już istniejących książek i
    narzędzi. I wcale nie tego chce uczyć. I wie, że ma do zaoferowania coś
    bardziej ulotnego i mniej zdefiniowanego. I wie, że tylko pisząc
    wystarczająco nieprecyzyjnie ma szanse dotrzeć do odpowiednich ludzi.

    > Zaś jeśli lubią po megalomańsku filozofować
    > to niech lepiej wydadzą książkę, przy skutecznym spamie na pewno
    > wyprzedają cały nakład jak to niektórym z grupy się udało ;).

    Pewnie to zrobią, ale na razie potrzebują "fermentu".
    :-)

    --
    Mirek

  • 175. Data: 2009-07-21 15:04:59
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    John Smith pisze:

> [...]
    > narzędzi. I wcale nie tego chce uczyć. I wie, że ma do zaoferowania coś
    > bardziej ulotnego i mniej zdefiniowanego.

    a to już podchodzi pod sekciarstwo ;) no ale fakt jak ktoś chce odnieść
    sukces to musi mieć armie do poklepywania po plecach. Choć wbrew pozorom
    to artystyczne towarzystwo wzajemnej adoracji to ogromna armia ludzi na
    świecie. Tak ze każdy znajdzie na papu ;).

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 176. Data: 2009-07-21 15:06:54
    Od: Kyniu <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 21 Jul 2009 01:18:55 +0200, dominik napisał(a):

    > ...dość okrutnie dla potencjalnych kandydatów :)

    Moze tak brzmi ale w rzeczywistosci nie jest tak strasznie.

    > Trochę rozumiem procedurę, ale pewnie łatwo nie jest ;)

    A chcesz dolaczyc? Na forum z wyprzedzeniem informujemy o otwartych
    zebraniach - mozna wtedy przyjsc, porozmawiac. Oczywiscie zero zobowiazan.

    > Chodziło mi raczej o to, że to wszystko wychodzi tak formalnie, że tu
    > zdjęcia, tam komisja, ocena, okres próbny :)

    Bo jest wiele stowarzyszen "knajpiano kanapowych" dlatego zalezy nam by
    wybrac ludzi ktorzy chca cos robic a nie przesiadywac przy piwie rozwazajac
    jakie to zdjecia mozna by zrobic.

    > Tyle, że zawsze będą tacy, którzy coś zrobią i tacy, którzy będą tylko z
    > tego żerować. Nawet najbardziej skomplikowaną procedurą tego nie
    > wyeliminujesz.

    Procedura nie. Ale z jednej strony zasady przyjec maja odsiac takich ludzi.
    A jakby sie nawet tak trafilo ze ktos sie dostal i potem zaczal obijac to
    sie z nim rozstaniemy.

    Kyniu

  • 177. Data: 2009-07-21 15:10:28
    Od: Kyniu <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 21 Jul 2009 07:57:11 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    > Nic. Tak tylko wygląda nauka za free w ramach ''ja-tobie, ty-mnie''.

    Rozumiem do czego zdazasz. "Artysci" nie znizaja sie do robienia fot ktore
    spodobaja sie przyslowiowemu Kowalskiemu i odwrotnie. Jak cos sie
    przyslowiowemu Kowalskiemu podoba to juz wtedy jest pocztowkowym gniotkiem.

    To wiesz co, wole byc w Twoich oczach fotopstrykiem ale robic zdjecia ktore
    podobaja sie przecietnym Kowlaskim niz uprawiac "artyzm" i fotografie
    elitarna ktora tylko w oczach nielicznych znajduje uznanie.

    Kyniu

  • 178. Data: 2009-07-21 15:15:07
    Od: John Smith <u...@e...net>

    cichybartko napisał(a):

> [...]
    > to artystyczne towarzystwo wzajemnej adoracji to ogromna armia ludzi na
    > świecie. Tak ze każdy znajdzie na papu ;).

    Oj tam, sztuka rodzi się między ludźmi i tyle :-)

    --
    Mirek

  • 179. Data: 2009-07-21 15:30:59
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 21 Jul 2009 14:21:08 +0000 (UTC), Marek Augustyński
    napisał(a):

    > Pierwszy raz w tym wątku zabolała mnie przepona:D

    To ty twardy jesteś, powinna cię boleć przy pisaniu ogłoszenia.
    A później głowa od czytania peanów na twoją i mistrza cześć.
    Ale jak zabolało dopiero teraz, znaczy do interesów się nadajesz.
    Piotr
    PS. Mistrzowi rąbneli w 96-tym aparat?

  • 180. Data: 2009-07-21 15:41:23
    Od: "Marek Augustyński" <c...@g...pl>

    > To ty twardy jesteś, powinna cię boleć przy pisaniu ogłoszenia.

    Powinna mnie bo boli Ciebie?

    > A później głowa od czytania peanów na twoją i mistrza cześć.

    Gdzie są te peany? Pokaż

    > Ale jak zabolało dopiero teraz, znaczy do interesów się nadajesz.

    Aha

    > PS. Mistrzowi rąbneli w 96-tym aparat?

    ?

    Pozdrawiam