  • 161. Data: 2009-07-21 13:55:02
    Temat: Re: Grupa robocza.. z cyfry
    Od: "Marek Augustyński" <c...@g...pl>

    > P.S.Pytanie do Marka A. Po jakich kontach cos bylo rozstawiane?
    > Bankowych?

    Nie rozumiem, po jakich kontach, rozstawiane?

    Pozdrawiam
    Marek

  • 162. Data: 2009-07-21 13:57:49
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    XX YY pisze:
    > konkretne natychmiast rzucajace sie woczy niedostatki techniczne.
    > jesli to co napisalem jest dla Ciebie belkotem to obchodz moje posty
    > dalekim lukiem.
    > wyraznie przekraczaja Twoje mozliwosci percepcyjnie

    Ciekawe czy na świecie istnieje ktoś, kto ma takie możliwości. Bo już
    chyba każdy otrzymał od ciebie order imbecyla :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 163. Data: 2009-07-21 13:58:40
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    XX YY pisze:
    > mozna ew dac pokaz techniki obrobczej .

    To była ironia, ale nie wyszła :(

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /sąd uznał, że nawet jeżeli nie wykazano szkodliwości to wystarczą same
    obawy/

  • 164. Data: 2009-07-21 14:05:53
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Kokos pisze:

    > teraz to mnie zażyłeś.....
    > dałbym sobie reke uciać po takim portfolio ze to jakiś zaawansowany
    > fotoamator...
    > moze ma nie swoje foty w portfolio...:)

    Przychodzi czas, że portfolio zaczyna mieć się w dupie. Np. ja tak mam
    ze swoim komercyjnym - od dawna nic tam nie zmieniam bo nie mam ku temu
    najmniejszej motywacji. Zlecenia załatwiam przez znajomości, a
    przypadkowe ludki wpadające zniewiadomokąd albo proponują kretyńską
    cenę, albo do tej pory nie popłaciły wszystkiego.

    Otóż, wbrew wszystkim naukom akademii ekonomicznych, nie zawsze trzeba
    towar wystawiać żeby go sprzedać.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /co masz zrobić dziś, zrób jutro - będzie koniec świata to narobisz się
    darmo/

  • 165. Data: 2009-07-21 14:08:25
    Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah>

    Janko Muzykant pisze:

    > To była ironia, ale nie wyszła :(

    Mnie się podobało.

  • 166. Data: 2009-07-21 14:09:54
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Kokos pisze:
    > a skad to wiesz?

    Z Twojego pieprzenia niestety.
    Albo ci panowie odpierdolili kurs za kasę (w sumie to się nie dziwię,
    niskie stawki, dużo pracy, uczniowie to często kretyni), albo w ich
    wiedzy szukałeś tylko pikseli.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /największą krzywdę religiom robią wierzący/

  • 167. Data: 2009-07-21 14:11:13
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):

    > To była ironia, ale nie wyszła :(

    Wyszła, nie złapał tylko Twój ulubiony interlokutor :-)

    --
    Mirek

  • 168. Data: 2009-07-21 14:12:25
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    _rK_ pisze:

    > Zaczalem czytac powyzsze i serce mi sie usmiechnelo. Myslalem, ze ktos
    > chce stworzyc cos, jakas wspolnote ludzi robiacych dobra fotografie,
    > dazaca do jakiegos - byz moze niesprecyzowanego do konca celu. Grupe
    > ludzi wspierajacych i inspirujacych sie nawzajem. Takich z pasja i
    > zacieciem. Doczytalem do konca i smutno mi sie zrobilo. Ot - nastepny
    > biznes. Krew kwadraty zalewa.

    A Tobie jeszcze chce się coś za darmo? Bo mnie już nie. Narobiłem się za
    darmo w życiu dla idei sporo i jakoś nie widzę nigdzie owoców tego ani
    nawet ludzi, którym się chciało.
    Niestety, czasy się zmieniają, jeść trzeba, a mecenat leży.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /nie umiem malować, rzeźbić, grać, tańczyć ani pisać; chyba zostanę artystą/

  • 169. Data: 2009-07-21 14:21:08
    Od: "Marek Augustyński" <c...@g...pl>

> [...]
    > Albo ci panowie odpierdolili kurs za kasę (w sumie to się nie dziwię,
    > niskie stawki, dużo pracy, uczniowie to często kretyni), albo w ich

    Pierwszy raz w tym wątku zabolała mnie przepona:D

    Pozdrawiam
    Marek

  • 170. Data: 2009-07-21 14:37:25
    Od: XX YY <j...@u...at>

    On 21 Jul., 16:11, John Smith <u...@e...net> wrote:

    > Wyszła, nie złapał tylko Twój ulubiony interlokutor :-)
    >
    > --
    > Mirek

    ironia nie wyszla gdyz byla za plytka.
    ale domyslilem sie intencji .