  • Data: 2009-07-21 06:10:25
    Temat: Re: Grupa robocza.. z cyfry
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-07-20, Marek Augustyński <c...@g...pl> wrote:
    > Marzyłem sobie żeby stworzyć grupę ludzi patrzących na świat. I mam zamiar
    > to zrobić. Wspólnie z Markiem Gardulskim. Nie wiem jak to nazwać. Szkoła,
    > kurs... wszystkie te określenia przyprawiają mnie o mdłości. Myślałem coś o
    > grupie twórczej ale to by oznaczało przymus tworzenia. Nie ważne, na pewno

    W dużym stopniu Twoja filozofia robienia zdjęć (powiedzmy przez pryzmat
    różnych tu dyskusji) wydaje mi się atrakcyjna ale nie jestem przekonany
    czy prowadzi ona do czegokolwiek wymiernego wystającego poza ramy
    statystyki (że ktoś będzie nieograniczany, rozwinie się i coś ciekawego
    stworzy). Odczuwam też pewien dyskomfort czytając wzniosłe artystyczne
    hasła poprzeplatane z twardą komercją :) Jest to jakby podszyte
    nieszczerością - Ty chyba odbierasz to dokładnie odwrotnie.

    To wszystko byłoby może i ciekawe gdyby miało działać na zasadzie
    jakiegoś twórczego dialogu, bo podobnie jak inni, mam wątpliwości czy
    jesteście wystarczająco "skrystalizowani" aby stawiac się w pozycji
    mistrzów. W Twoich zdjęciach mimo, że nie specjalnie mi sie podobają,
    jest "coś" ale wyglada to raczej na początek a nie dojrzałą szkołę
    oferującą pewien artystyczny p. widzenia. Moje 3gr.

    --
    Marcin