  • Data: 2009-07-20 20:15:59
    Temat: Re: Grupa robocza.. z cyfry
    Od: "Marek Augustyński" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie każdy obiektyw "widzi" obraz okrągły. Wiele z nich ma specjalne osłony
    > (wewnątrz i na zewnątrz - z przodu jak i z tyłu), dodatkowo są takie, w
    > których soczewki nie są okrągłe.
    > Pierwszy z brzegu przykład obalający tezę :)
    > img507.imageshack.us/img507/7011/1ff.jpg

    Już widzę jak tłumaczysz to człowiekowi którego interesuje rozmowa na temat
    czyjejś twórczości, lub podczas wykonywania odbitek w ciemni:)
    Oni chcą się bawić i nauczyć czegoś konkretnego a Ty im z uporem maniaka
    deklarujesz żeby pojęli co do nich mówisz. Zrozum mnie Dominik. My mówimy w
    dwóch różnych językach. Ja szukam osób które mówią w moim. Nie mam do nikogo
    żalu, że nie chce mnie zrozumieć. Nie chcę z tym walczyć, to nie jest moja
    pasja ani zadanie. Chce spotkać określonych ludzi i wiem, że spotkam. Nie
    dlatego, że dałem taką lub inną ofertę ale po prostu. Ja jestem otoczony
    humanistami, często nie umiejącymi odnaleźć się w pędzącym świecie
    marzycielami, których nie interesuje roztrzepywanie problemu na pięćdziesiąt
    kawałków. Są ludzie którzy złapią masę przelotnych myśli w przeciągu wymiany
    dwóch zdań. No i co z tym zrobisz...

    Pozdrawiam
    Marek